Andet multimedie
bentjuul 3670
Font
Fra : Mythos

Dato : 04-09-04 23:39

Hej i gruppen

Jeg skal bruge en font, jeg ved bare ikke hvad den hedder. Får jeg navnet på
den, så skal jeg nok selv finde den. Jeg har i dk.binaer postet et billede
af fonten, så er det jeg håber nogle orakler vil kunne genkende den og give
mig navnet på den. Den er poster i tråden font.

På forhånd tak for hjælpen.

Kim Larsen

Fra : Storm

Dato : 05-09-04 09:10

Mythos <mythoss_43@hotmail.com> wrote:

> [...]
> af fonten, så er det jeg håber nogle orakler vil kunne genkende den og give
> mig navnet på den. Den er poster i tråden font.

Nu kan jeg ikke læse dk.binaer med min nyhedslæser (en url er bedre) men
lidt hjælp til selvhjælp finder du her:

http://www.identifont.com/identify.html

http://www.myfonts.com/WhatTheFont/

http://bowfinprintworks.com/FontSpotting.html

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 05-09-04 10:06

Mythos skrev:

> [...]
> af fonten, så er det jeg håber nogle orakler vil kunne genkende den og give
> mig navnet på den. Den er poster i tråden font.

Fonten ligner én jeg har set før, men kan ikke lige komme på navnet.

Hvis du ikke får et bud fra de andre i gruppen, kunne du tage et kig
på disse, som også indeholder æøå-bogstaverne:

http://home.no.net/fonter/text/fontliste.htm

http://www.dafont.com/en/top.php?nb_ppp_old=10&page=10&top=1&texte=%F8%E6%E5+sun+s+Sv+b+B&nb_ppp=20&Envoyer=%A0OK%A0

--
Venlig hilsen