Andet multimedie
bentjuul 3670
hvilken bærbar (til adobe CS...)
Fra : jacob K

Dato : 30-08-04 23:07

Hej Gruppe
jeg overvejer at anskaffe en bærbar PC og jeg skal køre en del adobe CS, det
jeg ville spørge om var hvad I finder tilfredsstillende at bruge såfremt I
bruger bærbare?
hvor stor skal cpuen være?
hvor meget ram har I?
etc etc
hvad kan I anbefale?

bedste hilsner
Jacob
--
fjern/remove fjern

------

Fra : B V Jensen

Dato : 31-08-04 13:08

--
>fjern/remove fjern

>------

Hej Jakob
Jeg bruger Amitech 4802 (dansk) den er jeg vældig tilfreds med.

Den kører alt lynhurtigt bare ikke Psp8 der står den og tygger
på sagen lidt, grafikkortet er en ATI, en af de seneste til bærbar,
sikkert den det kniber lidt med, ikke noget stort problem.

Cpu er en Athlon 64

Ram er 512 Mb DDRRam, kunne ønske det dobbelte, kan vist
ikke få nok ram.

Den har stået tændt 24/7 i 7mnd. uden problemer overhovedet
bruger 98% af cpuen hele tiden og klarede sommervarmen fint.

Kort og godt køb den kraftigste du kan få råd til, ikke nogen tvivl
om det.

Bare en lille ting mere, synes nu ikke den bærbare er særlig velegnet til
billedbehandling og grafik, farver er ikke så gode på dem som på
min statinære pc, det er bare faktum.

venlig hilsen

Bent

Fra : Kurt Brixen

Dato : 31-08-04 19:11

On Tue, 31 Aug 2004 00:07:19 +0200, "jacob K" <jkmogensenfjern@hotmail.com>
wrote:

>jeg overvejer at anskaffe en bærbar PC og jeg skal køre en del adobe CS, det
>jeg ville spørge om var hvad I finder tilfredsstillende at bruge såfremt I
>bruger bærbare?

Jeg ved ikke om CS kører bedre på PC end de tidligere versioner gjorde, for
Photoshop 7 er meget langsommere på en Intel Centrino end på en Mac Powerbook
med G4.

Kurt Brixen