Andet multimedie
bentjuul 3670
Thomas G. Madsen
Fra : Niels Boegh

Dato : 27-08-04 18:37

Hej Thomas

Jeg har voteret, og er nået frem til, at du er nyhedsgruppens helt.

Dine velvillighed og velkvalificerede svar er enestående.

Tak!

Venlig hilsen

Niels

Fra : Villy Erichsen

Dato : 27-08-04 21:15

In article <cgnrf6$151q$2@news.cybercity.dk>, Niels Boegh
<1nboegh2@3hotmail4.com> wrote:

> Hej Thomas
>
> Jeg har voteret, og er nået frem til, at du er nyhedsgruppens helt.
>
> Dine velvillighed og velkvalificerede svar er enestående.

Ja, det er da til Olympisk guld

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Storm

Dato : 27-08-04 21:48

Niels Boegh <1nboegh2@3hotmail4.com> wrote:

> Hej Thomas
>
> Jeg har voteret, og er nået frem til, at du er nyhedsgruppens helt.
>
> Dine velvillighed og velkvalificerede svar er enestående.

Det vil jeg meget gerne være medunderskriver af.
Faktisk er det Madsens skyld jeg fik øjnene op for mulighederne i
newsgroups - da han kom med inspirerende og hjælpsomme svar første gang
jeg fumlende bevægende mig ind i en nyhedsgruppe (dk.edb.grafik).
Jeg synes det er fantastisk på den rigtig fede måde, jeg har lært
utroligt meget gennem diverse newsgroups.
Hip hip hurra for Madsen

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Tomasz

Dato : 27-08-04 22:50

"Storm" <NinzenREMOVE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hip hip hurra for Madsen
>
> --
> Venlig hilsen Nina Storm

Herfra også hilsner (-:

Tomasz

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-08-04 21:52

Niels Boegh skrev:

> Jeg har voteret, og er nået frem til, at du er nyhedsgruppens helt.

Det vil jeg tillade mig at kalde for en ret så voldsom overdrivelse :)

> Tak!

Selv tak.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mythos

Dato : 27-08-04 22:36

"Niels Boegh" <1nboegh2@3hotmail4.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har voteret, og er nået frem til, at du er nyhedsgruppens helt.
>
> Dine velvillighed og velkvalificerede svar er enestående.

Jeg har startet en "bølge" for manden

Kim Larsen

Fra : Søren Blom

Dato : 28-08-04 01:32

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev

> Jeg har startet en "bølge" for manden

aha, så er det dig der er skyld i oversvømmelserne på Lolland og Falster!!!

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Else Holm

Dato : 28-08-04 09:49

> "Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev

> aha, så er det dig der er skyld i oversvømmelserne på Lolland og
> Falster!!!

- og jeg spekulerer på, hvordan vi får sat en af OL's laurbærkranse på
Madsens hovede!

--
Else - som også i tidens løb har nydt godt af Madsens hjælp enten
direkte eller ved at læse svar til andre!

Fra : Per Christoffersen

Dato : 30-08-04 09:46

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse

> - og jeg spekulerer på, hvordan vi får sat en af OL's laurbærkranse på
> Madsens hovede!

Det kan han garanteret selv hjælpe med.
Du skal bare lige fortælle hvilket billedbehandlingsprogram du vil
foretrække at gøre det i...

/Per