Andet multimedie
bentjuul 3670
An American in Italy
Fra : Rune

Dato : 26-08-04 08:58

Jeg leder efter en online gengivelse af en plakat jeg ofte har set i
Danmark. Plakaten er kaldet noget i retning af "An American in Italy" og så
et årstal. Plakaten er sort/hvid og forestiller en amerikansk pige/kvinde
iført kjole gående ned ad en gade i en Italien - hvor de Italienske mænd
vender sig om og pifter af hende.

/Rune

Fra : Villy Erichsen

Dato : 26-08-04 11:45

http://www.temple.edu/photo/photographers/orkin/orkinphotos.htm

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Rune

Dato : 26-08-04 14:13

Ja naturligvis. Tak. Jeg kom til at tænke på det fordi jeg syntes det
mindede om dette fotografi af en usandsynlig smuk kvinde fra Iran.

http://www.iranian.com/Arts/2004/August/Dress/8.html