Kan man ikke have store bryster uden smert~
Fra : Andropov

Dato : 06-09-04 04:58

PerX skrev:

>Jeg kom til at zappe ind på TVDanmark, som havde et program om
kvinder
>der fik gjort brysterne mindre (oh gru! ;)

En af dem jeg så havde flotte bryster hvor det ville absolut synd at
gøre dem mindre og de var heller ikke kæmpestore.

>Bortset fra en som mente at hun så billig ud med store bryster(huh?)

>klagede de andre over smerter i ryggen.

Hende der synes hun så billig ud det var da helt vanvittigt hun ville
have ændret dem.
Hun var nok af den type som bruger stor trøje så man ikke kan se dem.
Hold op med det :)

>Så er det jeg undrer mig - er det umuligt at have store bryster uden
at
>samtidig at have ondt i ryggen - eller er der ting som man kan gøre
som
>de ikke vidste om? (Dvs ikke kirugi, men motion, specielle
brysteholder,
>gå på hænder etc etc :)

Ja, der må kunne gøres noget ellers græder vi mænd :)

Fra : Andropov

Dato : 06-09-04 15:09

Mark skrev:

> Har hun smerter af det?

>Næh, det er jo gode bh'er.

Kan det tænkes at mange at de kvinder som klager over smerter i ryggen
bruger dårlige bh'er....

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-04 15:39

> Kan det tænkes at mange at de kvinder som klager over smerter i ryggen
> bruger dårlige bh'er....

Det tror *jeg*.

Mark

Fra : Andropov

Dato : 06-09-04 15:57

Mark skrev:

> Kan det tænkes at mange at de kvinder som klager over smerter i ryggen
> bruger dårlige bh'er....

>Det tror *jeg*.

Jeg spekulerer på hvordan kvinderne havde det i stenalderen hvor de
måske ikke gang havde bh på. Jeg tvivler på at f.eks. hver 1/5 kvinde
havde ondt i ryggen på grund af for store bryster. Da var folk i bedre
fysisk træning og sad ikke så meget og drak kaffe.

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 16:52

Andropov wrote:

> [...]
> havde ondt i ryggen på grund af for store bryster. Da var folk i bedre
> fysisk træning og sad ikke så meget og drak kaffe.

Du glemmer at brysternes størrelse måske er større idag end dengang...så
forleden (igen) i tv at bryststørrelserne bliver større og større, men
husker ikke lige hvad de mente, grunden var...

Fra : Anita

Dato : 06-09-04 17:09

Christina wrote:
> Du glemmer at brysternes størrelse måske er større idag end
> dengang...så forleden (igen) i tv at bryststørrelserne bliver større
> og større, men husker ikke lige hvad de mente, grunden var...

'Bedre' kost og en mere stillesiddende hverdag - vil jeg tro. (De samme
grunde som til at vores vægt generelt er forøget).

Venligst Anita

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 18:02

Anita wrote:

> 'Bedre' kost og en mere stillesiddende hverdag - vil jeg tro. (De
> samme grunde som til at vores vægt generelt er forøget).
>
> Venligst Anita

Desværre mener jeg at huske at det mere handlede om kemikalier af en art,
grundet udviklingen...uden at være helt sikker....

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 12:06

In article <413c8805$0$205$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Du glemmer at brysternes størrelse måske er større idag end dengang...så
> forleden (igen) i tv at bryststørrelserne bliver større og større, men
> husker ikke lige hvad de mente, grunden var...

Mere luft i maden?

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 12:10

PerX ... wrote:
> In article <413c8805$0$205$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Mere luft i maden?

*lol* arj, det var så vidt jeg husker, noget usundt noget...kemikalier,
forurening...et eller andet ufedt....

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 21:25

In article <413d975d$0$277$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> *lol* arj, det var så vidt jeg husker, noget usundt noget...kemikalier,
> forurening...et eller andet ufedt....

Var der ikke også noget med mænds sperm er blevet dårlige? Dårligere
sperm, større bryster - hm.. der er vist noget galt med planlægningen
*G*

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:38

PerX ... wrote:
> [...]
>
> Var der ikke også noget med mænds sperm er blevet dårlige? Dårligere
> sperm, større bryster - hm.. der er vist noget galt med planlægningen

*g* ja, de følges ikke så heldigt ad

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-04 01:50

Hej Christina

> *lol* arj, det var så vidt jeg husker, noget usundt
> noget...kemikalier, forurening...et eller andet ufedt....

Øh, den var ny. Jeg sætter nu mine penge på teorien om øget sundhed. Bedre
og mere varieret kost og vitaminer.

Gennemsnitshøjden og levealderen er jo også steget. Jeg er 180 høj og min
ejendom er fra 1930 og når jeg står ved køkkenbordet tænker jeg: "Er
køkkenet bygget til dværge eller noget i den stil?".

Gad vide om penislængden/bredden også er steget? Det er nok ønsketænkning.
Kvinder fik højere levealder og større bryster og mændene fik en længere
næse

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 00:36

In article <chll1d$eb0$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...
> Gad vide om penislængden/bredden også er steget? Det er nok ønsketænkning.
> Kvinder fik højere levealder og større bryster og mændene fik en længere
> næse

Og min er stoppet - det vil jeg gerne klage over *G*

Fra : Ulvir

Dato : 06-09-04 16:47

Andropov wrote:

> [...]
> havde ondt i ryggen på grund af for store bryster. Da var folk i bedre
> fysisk træning og sad ikke så meget og drak kaffe.

Husk at gennemsnitslevealderen var 18 år..

Fra : Bhatu Peter

Dato : 06-09-04 20:58

Ulvir wrote:

> Husk at gennemsnitslevealderen var 18 år..

Måske havde de heller ikke så store bryster. Jeg har ihvertfald ikke
bemærket udpræget store bryster i dyreriget, f.eks.

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Ulvir

Dato : 06-09-04 22:08

Bhatu Peter wrote:

> Måske havde de heller ikke så store bryster. Jeg har ihvertfald ikke
> bemærket udpræget store bryster i dyreriget, f.eks.

Der er fundet tusindvis af 'Venus' statueter rundt om i europe. De
forestiller en kornfed, storbarmet kvindfolk. De er fortolket som
frugtbarhedsymbol. Men da det har været en kamp for at overleve, har de
fleste nok været nogle senede, muskuløs nogen..

Fra : Bhatu Peter

Dato : 06-09-04 22:39

Ulvir wrote:

> [...]
> frugtbarhedsymbol. Men da det har været en kamp for at overleve, har
> de fleste nok været nogle senede, muskuløs nogen..

Tjo.. Det er da rigtigt nok, med de venus statuetter. Enten er de et
resultat af en mands drøm om at kvinder skulle have større bryster, eller
også er det rent faktisk en korrekt gengivelse af en kvinde, som blev
feteret og havde rigeligt med mad. Hvor de andre kvinder nok var en del mere
senede, som du skriver. ...Men anyway... så kan småt jo også være godt....

Jeg greb mig selv i at surfe nettet for dyrebilleder i et forsøg på at finde
ud af og dyr også kunne have store "bryster", men fandt ikke noget....
Jeg spekulerer lidt på om det er et udpræget menneskeligt fænomen...

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 12:06

In article <413cc151$0$207$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Bhatu_Peter@theravada.[dk] says...

> Måske havde de heller ikke så store bryster. Jeg har ihvertfald ikke
> bemærket udpræget store bryster i dyreriget, f.eks.

Det er blevet hævdet på et tidspunkt i medierne, at menneske hunner (for
lige at lyde klinisk *g*) over tiden har fået unormalt store bryster,
fordi mændne reelt har valgt dem med store bryster frem for dem med små
(statistisk trend - vi ved jo godt der er undtagelser :)

Fra : Andropov

Dato : 06-09-04 18:27

Anita skrev:

> [...]

>'Bedre' kost og en mere stillesiddende hverdag - vil jeg tro. (De samme
>grunde som til at vores vægt generelt er forøget).

Kvinderne skal nok gå til noget fitness så de kan få stærkere rygmuskler.