gået i stå :o(
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 05-09-04 21:46

Hej NG

Jeg synes jeg har et lille problem. Har siden februar i år gået hos ww med
STOR succes, og har indtil nu tabt næsten 13 kg ( havde taget 700 g på i min
sommerferie ). Jeg mangler godt 6 kg for at ha' nået mit mål, men synes jeg
er gået lidt i stå. Jeg har for tit lyst til at synde og synes det er lidt
træls i øjeblikket. Hvad sker der for mig. Jeg vil jo bare af med de sidste
kg.

Håber nogenkan hjælpe

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-09-04 23:47

On Sun, 5 Sep 2004 22:45:38 +0200, "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> wrote:

> [...]
>træls i øjeblikket. Hvad sker der for mig. Jeg vil jo bare af med de sidste

De sidste kilo skal nok motioneres væk :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Svend Erik

Dato : 06-09-04 10:42

Hej Bolette.
Hold ud siger jeg bare. Jeg har lige harft en periode, hvor det hele stod
stille. Perioden varede ca 8 - 10 uger.Men nu der fuld gang i forbrændingen
igen.
Jeg har talt med nogen kloge hoveder. De siger at man skal være forberedt på
at der en død periode.
Prøv evt at se om du bliver mindre i omkreds rundt på kontrolstederne.

MVH
Svend Erik

Fra : JH

Dato : 06-09-04 10:51

Svend Erik wrote:
> [...]
> at der en død periode.
> Prøv evt at se om du bliver mindre i omkreds rundt på kontrolstederne.

Eller gør som mig:
Lad helt være med at veje jer.
Det der tæller er jo udseendet, ikke et tal på en vægt.

Vægttabet kan jo også mærkes på tøjet.
Jeg har et par bukser og en frakke hængende i skabet.
Når jeg kan passe begge dele, har jeg nået mit mål.

JH

Fra : Camilla M. Andersen

Dato : 07-09-04 15:10

Hej Bolette,

tillykke med det ellers flotte vægttab

Har du prøvet "Wendie-planen" som hører til WW? Det er en måde hvorpå
man får samme mængde point som man skal have på en uge, dog fordelt en
smule anderledes. Det skulle hjælpe på at sætte forbrændingen i vejret.
Jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt meget godt om det.

Her er sådan som du skal fordele dine point:

Day 1 have 4 less points than normal
Day 2 have 1 more point than normal
Day 3 have 3 less points than normal
Day 4 have 12 more points than normal
Day 5 have 4 less points than normal
Day 6 have your normal points
Day 7 have 2 less points than normal

Hvis du nu har prøvet det og det ikke virker, så kan jeg ikke komme med
andre forslag end at bare holde ved, når nu du er så tæt på målet

Held og lykke,

mvh
Camilla