Race Day 2004
Fra : Stefan Clausen

Dato : 05-09-04 12:18

Jeg vil bare gerne sige tak til Mosten Mc!!

Kanon show lørdag, der fik jeg virkelig en på opleveren.

Vil aldrig glemme BRØLET, da der blev lukket op for de 6000 heste i den
dragster.

Overvejer at stille op med min GS500 næste år, bare sårn for sjov
Hva klasse skal den egentlig med i ?

Stefan Clausen
Suzuki GS500

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-04 17:53

Åben klasse = 75 kører iår se senere indlæg når jeg lige får lavet et resume

--
Per Emborg som blev nr 12
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk