lukning af bakken
Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 05-09-04 11:35

Hej

Da det er først gang jeg vil være med til at lukke bakken vil jeg da lige
høre om den er nogle som vil skrive lidt om hvordan den mandag forgår
mm......

Og hvis der skulle være nogle fra Lolland som man kan køre samme med evt....
så høre jeg gerne fra jer..

MUH
Jan Olsen

Fra : Ulf Gustavsen

Dato : 05-09-04 11:59

Hej igen.

Fejl i min meddelelse om afgang fra SPH i Næstved.
Tiden er blevet ændret til kl. 15.15 og afgangsted er blevet ændret til
UNO-X tanken i Holme-Olstrup.

Venlig hilsen
Ulf Gustavsen.

Fra : Jesper

Dato : 05-09-04 16:03

> [...]
> mm......
>
> Og hvis der skulle være nogle fra Lolland som man kan køre samme med

Tillægs-spørgsmål:

Nogen der ved hvad tid der køres?

Fra : Moller

Dato : 05-09-04 16:13

Jesper wrote:

> Tillægs-spørgsmål:
>
> Nogen der ved hvad tid der køres?

   Same Bat-place, same Bat-time.... Vi snakker fra Nørebro kl 19 :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Thorstein

Dato : 05-09-04 16:29

> Da det er først gang jeg vil være med til at lukke bakken vil jeg da lige
> høre om den er nogle som vil skrive lidt om hvordan den mandag forgår
> mm......

Der er afgang fra Nørrebrogade kl. 19.00, hvor der køres i samlet flok
nordpå til bakken. Det er en god ide at ankomme i god tid, der er altid lidt
at se på og opleve. Når du ankommer, er det god idé at komme inde fra City,
da små sideveje til Nørrebrogade stille og roligt bliver lukket som klokken
nærmer sig 19.00.

Forbered dig på en del "koblings-gymnastik" - den første del af ruten
foregår i noget nær skridt-hastighed.

Hvis din maskine har problemer med varmen, så er det en god idé at få kikket
på det inden afgang.

Hvis Politiet gentager "successen" fra åbningen, så er det nok også en god
idé at få de værste ulovligheder afmonteret - sidst udskrev de bøder til
højre og venstre.......

Til sidst: Kør pænt !!! Der er altid nogle der skal vise hvad de har lært
hen over sommeren og der er som regl også altid nogle der kommer galt
afsted.

/ Thorstein
Husk at tilmelde dig nyhedsbrevet på http://www.mcinternet.dk

Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 05-09-04 17:25

"Thorstein" <allanthorstein@msn.com.sletmig> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Til sidst: Kør pænt !!! Der er altid nogle der skal vise hvad de har lært
> hen over sommeren og der er som regl også altid nogle der kommer galt

Hej Igen

Jeg vil da lige se om det ikke kan komme til at passe med at vi kan komme
forbi jeg takker for alle de venlige personer som har ville bruge tid på at
skrive tilbage

MANGE TAK her fra

Jan Olsen