Hvilken købebéarnaise er den bedste? ???
Fra : Peter Fleinert

Dato : 04-09-04 15:53

Jeg gad godt vide hvilke erfaringer I andre har med købebéarnaise, og
hvlken der er at finde i de danske hjem. Kom med gode svar på hvorfor det
netop er bárnaise "XXX" der står hos dig, og hvor for den er god i forhold
til "yyy".
Personligt laver jeg den altid fra bunden, men min kæreste sværger til
Knorr. Det gør hun af følgende grunde.
1) Den er nem at lave.
2) Den er ikke fed i smagen.
3) Smager godt.

De gange jeg selv har vovet mig ud i noget færdiglavet har jeg altid kødt
de færdiglavede der står på køl, da jeg synes de minder mere om
originalen, f.eks Knorr.
Lad mig høre nogle meninger og gode indslag
Venlig hilsen Peter.

Fra : martin bjerre

Dato : 04-09-04 18:13

Personligt sværger jeg til knorr...mest fordi det er den eneste jeg kan
lide...alle de andre + den fra bunden kan jeg simpelthen ikke få ned. det er
den stærke smag af ...hvad er det nu...estragon...der smager for meget
igennem for mig.

Malle

newssds4xyemwsy732@news.cybercity.dk...

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-09-04 22:24

martin bjerre wrote:
> [...]
> kan lide...alle de andre + den fra bunden kan jeg simpelthen ikke få
> ned. det er den stærke smag af ...hvad er det nu...estragon...der

Sådan har jeg det også.. Det smager for sødt eller kvalmt, kan ikke få det
ned. Har prøvet 2-3 af dem man kan købe på køl, den eneste jeg lige kan
huske navnet på er Jensen's..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peo

Dato : 06-09-04 15:30

[...]
> ...alle de andre + den fra bunden kan jeg simpelthen ikke få ned. det er
> den stærke smag af ...hvad er det nu...estragon...der smager for meget
> igennem for mig.
[...]

Den fra bunden har jo netop den fordel, at man kan lave den præcist som man
ønsker den?

Peo