Kinesisk 5-krydderi
Fra : Michael Hansen

Dato : 04-09-04 09:20

Er stødt på dette i en opskrift - hvor køber man den slags?? helst i Århus
området

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-09-04 10:59

Michael Hansen wrote:
> Er stødt på dette i en opskrift - hvor køber man den slags?? helst i Århus
> området

Føtex har det. Ellers din lokale kineserkøbmand.

/David

Fra : Michael Hansen

Dato : 04-09-04 23:07

> Føtex har det. Ellers din lokale kineserkøbmand.

Takker, jeg fandt det også i Bazaar Vest, irriterende dog, det er jo bare et
blandingskrydderi, hvor jeg i forvejen har alle enkeltdelene

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-09-04 00:36

Michael Hansen wrote:

> Takker, jeg fandt det også i Bazaar Vest, irriterende dog, det er jo bare et
> blandingskrydderi, hvor jeg i forvejen har alle enkeltdelene

Det ku' du' jo ha' læst dig til i grønspættebogen aka Google. "Five Spice".

/David