den sjællandske uv-guide
Fra : BangBang

Dato : 04-09-04 07:21

Nogen der ved hvor man kan købe;
"den sjællandske uv-guide" ?

Fra : Allan Hansen

Dato : 04-09-04 08:54

"BangBang" <bb@nowhere.com> skrev i en meddelelse
news:41395ebe$0$229$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Nogen der ved hvor man kan købe;
> "den sjællandske uv-guide" ?

Det er " 10 år" siden den blev solgt af DSF. Den er erstattet af Dykinfo
http://bends.dk/dykinfo/ .
Den sjællandske uv-guide står sikkert på hylden i de fleste dykkerklubber.

Allan Hansen. læg mærke til det gode vejr i dag hvor jeg har et uopsætteligt
gøremål, men i morgen vil havet i det sydlige Kattegat givetvis blive farvet
rødt af blod

Fra : Johnny Christensen

Dato : 04-09-04 09:44

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
uopsætteligt
> gøremål, men i morgen vil havet i det sydlige Kattegat givetvis blive

????????????
Brud på hvalfangst stoppet ????
PADI / CMAS dykkerkrigen bryder ud ??
Korporlig afstraffelse af det lokale skattevæsen ?

JZC
Det er ikke så lidt at man skal høre her på nyhedsgruppen...

Fra : Søren Arnvig

Dato : 04-09-04 14:00

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Brud på hvalfangst stoppet ????
> PADI / CMAS dykkerkrigen bryder ud ??
> Korporlig afstraffelse af det lokale skattevæsen ?

UV-Fiskeri, utvivlsomt.!

Du tænker for meget i overskrifter , Johnny.

Søren Arnvig

Fra : Allan Hansen

Dato : 06-09-04 09:45

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ????????????
> Brud på hvalfangst stoppet ????
> PADI / CMAS dykkerkrigen bryder ud ??
> Korporlig afstraffelse af det lokale skattevæsen ?

http://www.bohuslaningen.se/

Det blev ikke blodrus da vi i det gode vejr var mange fremmødte og måtte
pakke os i 2 både. Vi satsede på lokale dyk på M575 men oplevede her en
dansk udgave af Thisselgorm ( 36 dykkerbåde med hver 15 dykkere ! ) så vi
fortrak til Martina og tog så M575 som 2. dyk på vejen hjem. Så i øvrigt en
blåstak der gemte sig sammen med en torsk ved roret på broen.

Allan Hansen, har fået tætnet min gamle trykluftharpun, den nye 1,5 m lange
Exclibur ( konge sværdet ) er for uhåndterbar på vrag