Hvilken dato
Fra : Svend Nielsen

Dato : 03-09-04 19:30

Hvis man har en aktie hvilken dag skal man eje den for at få udbytte? Dagen
for generalforsamlingen? Hvor finder man dagen for de forskellige aktier?
mvh
SW

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-04 10:31

> Hvis man har en aktie hvilken dag skal man eje den for at få udbytte?
Dagen
> for generalforsamlingen? Hvor finder man dagen for de forskellige aktier?

Den relevante dato kaldes eks-dividende-datoen... Men, jeg kunne godtnok
ikke finde nogle steder hvor den stod. Yahoo er flink til at vise det for
amerikanske og andre udenlandske aktier, men jeg har ikke kunnet findet
noget hverken hos Euroinvestor eller andre frit tilgængelige steder om det.

Venligst,
Anders