opdatering office 2003 med sp1
Fra : gert em

Dato : 03-09-04 16:11

Hej.
Er der en eller anden der har et tip til at få sp1office sat ind på
min cd-rom?
Jeg har en office 2003 men ville gerne have sp1office 2003
ind på selve skiven så jeg ikke skal ud og hente den hvergang
jeg skal sætte office 2003 ind på min computer efter en for-
matering
Hilsen Gert

Fra : Søren Andersen

Dato : 03-09-04 17:43

gert em wrote:
> [...]
> ind på selve skiven så jeg ikke skal ud og hente den hvergang
> jeg skal sætte office 2003 ind på min computer efter en for-

Er det et 'trick-question'? Eller også misforstår jeg dit spørgsmål... se
her:
<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9C51D3A6-7CB1-4F61-837E-5F938254FC47&displaylang=da#filelist>

Håber det var dét du ledte efter.

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : gert em

Dato : 03-09-04 18:14

"Søren Andersen" <shababababa¤¤¤¤¤@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9C51D3A6-7CB1-4F61
-837E-5F938254FC47&displaylang=da#filelist>

Nej det var ikke lige det
> -- ville gerne have office sp1
ind på samme cd-rom som selve office 2003 er på,
det er dette tip det går ud på.
Venlig Hilsen
Gert

Fra : Søren Andersen

Dato : 03-09-04 20:53

gert em wrote:
> Hej igen.
> Nej det var ikke lige det
> -- ville gerne have office sp1
> ind på samme cd-rom som selve office 2003 er på,
> det er dette tip det går ud på.

Så forudsætter det vel bare at den disk Office 2003 ligger på, er brændbar
og ikke 'lukket', samt at der er mindst 20MB fri plads - dvs at du så bare
kan foretage endnu en brændesession, hvor du kopierer
'Office2003SP1-kb842532-client-dan.exe' filen (som er omkring 20MB) over på
disken. Selvfølgelig skal den så installeres manuelt, men i det mindste har
du den så på samme disk som Office 2003.

Eller er jeg gået galt i byen igen? ;) Hvis ja... skal jeg nok stoppe... :P

Fra : gert em

Dato : 03-09-04 23:32

> [...]

har
> du den så på samme disk som Office 2003.

Ja det er en mulighed,tak for svaret,jeg prøver imorgen.
Hilsen Gert

Fra : Ole Helms

Dato : 04-09-04 07:21

On Fri, 3 Sep 2004 17:11:14 +0200, "gert em" <geem@mail.dk> skrev:

> [...]
>ind på selve skiven så jeg ikke skal ud og hente den hvergang
>jeg skal sætte office 2003 ind på min computer efter en for-

Jeg tror, du kan bruge denne opskrift:
http://www.petri.co.il/office_system_2003_sp_slipstreaming.htm

--
Venligst