Mit livs første tur ;)
Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 03-09-04 14:06

Fik lige min første tur på MC i dag. En Yamaha R1 1000ccm med 154 HK.

For satan den ku ta ved! 290km/t på ca 1-1,5 km.

På baghjul med 200 i timen osv...

Nu ved jeg godt i siger at det er uforsvarligt at køre SÅ stærkt, men det
var ikke mig der kørte jeg sad bagpå ;)

For helvede hvor den ville fremad.... 0-100 på 2,6 sekunder!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-09-04 14:13

Martin Nielsen / Fårevejle wrote:
> Nu ved jeg godt i siger at det er uforsvarligt at køre SÅ stærkt, men det
> var ikke mig der kørte jeg sad bagpå ;)

Var det din mor der kørte ? :)

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : MKS - 74

Dato : 03-09-04 14:14

Nej da, oldemor...den tøs

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Armand

Dato : 06-09-04 00:23

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en

> Nej da, oldemor...den tøs

Hæ!
I et af de tyske blade er der i seneste udgave en artikel hvori en række
motorcyklister får lov at køre en prøvetur på Triumphs nye kæmpe 3-cylinder.
En af ka'lene, en Hayabusa-ejer, bedømmer den som "hvis jeg havde været 80,
ville jeg sikkert købe sådan én" - Til udtalelsen skal man nok lige bemærke
at manden er nogle og halvfjerds år gammel

--
Armand.

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 03-09-04 14:15

> [...]
> det var ikke mig der kørte jeg sad bagpå ;)
>
> For helvede hvor den ville fremad.... 0-100 på 2,6 sekunder!

Keder du dig på arbejde? Eller er problemet at du ikke har noget?

Hvor er det der sarje troll ascii skilt?

Fra : Anders Thorup

Dato : 03-09-04 14:18

Mikkel Hansen wrote:

> Hvor er det der sarje troll ascii skilt?

JES!! kom så med det

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Hekto

Dato : 03-09-04 14:35

In article <ch9qu9$2hbv$1@news.cybercity.dk>, Nospam@it.dk says...

> JES!! kom så med det

/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

/Hekto

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-09-04 15:21

> [...]
> det var ikke mig der kørte jeg sad bagpå ;)
>
> For helvede hvor den ville fremad.... 0-100 på 2,6 sekunder!

Tillykke med overlevelsen - hvad tøj havde du på?

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-09-04 14:35

Torben Scheel wrote:
> [...]

Bahh så skulle du prøve en Honda

> Tillykke med overlevelsen - hvad tøj havde du på?

Han havde vel shorts og t-shirt på

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Lazy

Dato : 03-09-04 15:34

For satan den ku ta ved! 290km/t på ca 1-1,5 km.

Hvorfor kørte i kun med halv gas?

Mvh

Lazy

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-09-04 15:39

> For satan den ku ta ved! 290km/t på ca 1-1,5 km.
>
> Hvorfor kørte i kun med halv gas?

det var vel på skolevej ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : MSP

Dato : 04-09-04 02:26

"Lazy" <sjarme@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> For satan den ku ta ved! 290km/t på ca 1-1,5 km.
>
> Hvorfor kørte i kun med halv gas?

De skulle vel også nyde naturen..

Mogens

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 04-09-04 23:53

> Hvorfor kørte i kun med halv gas?

Fordi strækningen var 2 km og vi ville gerne nå at kunne bremse såmænd...

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-04 21:37

Brian Laursen wrote:

> Bahh så skulle du prøve en Honda

Bahh, så skulle du prøve en ZX12, den får blackbirden til at virke tam

M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Brian Laursen

Dato : 04-09-04 10:17

Peter Jakobsen wrote:

> Bahh, så skulle du prøve en ZX12, den får blackbirden til at virke
> tam

Blærerøv

Fra : Brian Laursen

Dato : 04-09-04 10:17

Peter Jakobsen wrote:

> Bahh, så skulle du prøve en ZX12, den får blackbirden til at virke

Den kræver vel oxo en chauffør der kan køre den????

Fra : Jacob Larsen

Dato : 03-09-04 14:27

"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com>
wrote in message
> For helvede hvor den ville fremad.... 0-100 på 2,6
> sekunder!

Sgu ikke med to på. Men derfor kan det jo stadig være sjovt.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 03-09-04 14:45

Jacob Larsen wrote:

> Sgu ikke med to på. Men derfor kan det jo stadig være sjovt.

Jojo, det passer... Jeg lavede engang en stoppie med 200km/t med kæresten
bagpå (begge kun iført figenblade), mens vi spillede et intenst slag skak på
tanken og sang dansktop slagere.

Så Martins præstationer er da småting :-/

Fra : MKS - 74

Dato : 03-09-04 14:56

On Fri, 3 Sep 2004 15:45:11 +0200, "Mikkel Hansen"
<miha@FJERNMIGborsen.dk> wrote:

>Jojo, det passer... Jeg lavede engang en stoppie med 200km/t med kæresten
>bagpå (begge kun iført figenblade), mens vi spillede et intenst slag skak på
>tanken og sang dansktop slagere.

U were lucky :

Four well-dressed men sitting together at a vacation resort.
Michael Palin: Ahh.. Very passable, this, very passable.

Graham Chapman: Nothing like a good glass of Chateau de Chassilier
wine, ay Gessiah?

Terry Gilliam: You're right there Obediah.

Eric Idle: Who'd a thought thirty years ago we'd all be sittin' here
drinking Chateau de Chassilier wine?

MP: Aye. In them days, we'd a' been glad to have the price of a cup o'
tea.

GC: A cup ' COLD tea.

EI: Without milk or sugar.

TG: OR tea!

MP: In a filthy, cracked cup.

EI: We never used to have a cup. We used to have to drink out of a
rolled up newspaper.

GC: The best WE could manage was to suck on a piece of damp cloth.

TG: But you know, we were happy in those days, though we were poor.

MP: Aye. BECAUSE we were poor. My old Dad used to say to me, "Money
doesn't buy you happiness."

EI: 'E was right. I was happier then and I had NOTHIN'. We used to
live in this tiiiny old house, with greaaaaat big holes in the roof.

GC: House? You were lucky to have a HOUSE! We used to live in one
room, all hundred and twenty-six of us, no furniture. Half the floor
was missing; we were all huddled together in one corner for fear of
FALLING!

TG: You were lucky to have a ROOM! *We* used to have to live in a
corridor!

MP: Ohhhh we used to DREAM of livin' in a corridor! Woulda' been a
palace to us. We used to live in an old water tank on a rubbish tip.
We got woken up every morning by having a load of rotting fish dumped
all over us! House!? Hmph.

EI: Well when I say "house" it was only a hole in the ground covered
by a piece of tarpolin, but it was a house to US.

GC: We were evicted from *our* hole in the ground; we had to go and
live in a lake!

TG: You were lucky to have a LAKE! There were a hundred and sixty of
us living in a small shoebox in the middle of the road.

MP: Cardboard box?

TG: Aye.

MP: You were lucky. We lived for three months in a brown paper bag in
a septic tank. We used to have to get up at six o'clock in the
morning, clean the bag, eat a crust of stale bread, go to work down
mill for fourteen hours a day week in-week out. When we got home, out
Dad would thrash us to sleep with his belt!

GC: Luxury. We used to have to get out of the lake at three o'clock in
the morning, clean the lake, eat a handful of hot gravel, go to work
at the mill every day for tuppence a month, come home, and Dad would
beat us around the head and neck with a broken bottle, if we were
LUCKY!

TG: Well we had it tough. We used to have to get up out of the shoebox
at twelve o'clock at night, and LICK the road clean with our tongues.
We had half a handful of freezing cold gravel, worked twenty-four
hours a day at the mill for fourpence every six years, and when we got
home, our Dad would slice us in two with a bread knife.

EI: Right. I had to get up in the morning at ten o'clock at night,
half an hour before I went to bed, (pause for laughter), eat a lump of
cold poison, work twenty-nine hours a day down mill, and pay mill
owner for permission to come to work, and when we got home, our Dad
would kill us, and dance about on our graves singing "Hallelujah."

MP: But you try and tell the young people today that... and they won't
believe ya'.

ALL: Nope, nope..

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 03-09-04 15:16

MKS - 74 wrote:
> [...]
> <miha@FJERNMIGborsen.dk> wrote:
>
> MP: But you try and tell the young people today that... and they won't

Aaah, det er så stor en klassiker Tror snart jeg skal se Live at the
Hollywood Bowl igen :)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 05-09-04 21:05

"Mikkel Hansen" <miha@FJERNMIGborsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> tanken og sang dansktop slagere.
>
> Så Martins præstationer er da småting :-/

"og sang dansktop slagere" - det'r faeme anstødeligt

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : m0rt3n

Dato : 03-09-04 17:21

"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fik lige min første tur på MC i dag. En Yamaha R1 1000ccm med 154 HK.
> På baghjul med 200 i timen osv...

Men Martin det var jo ikke en R1 I kørte på. Ellers er historien vist god
nok:
http://mysite.verizon.net/vze2gjkg/hosted/wrong_wheelie.mpg

-m0rt3n zrx1100

Fra : john smith

Dato : 04-09-04 20:00

m0rt3n wrote:

> Men Martin det var jo ikke en R1 I kørte på. Ellers er historien vist god
> nok:
> http://mysite.verizon.net/vze2gjkg/hosted/wrong_wheelie.mpg
>
> -m0rt3n zrx1100

Nu må man ikke håbe han har fået varige mén ham der gutten på bagsædet,
for så er det jo ikke rigtig sjovt... Men det går jeg ud fra han ikke
har, og så var det godt nok et muntert klip :)

Med venlig hilsen,

-Kenneth Straarup.

Fra : Freddy Lang

Dato : 04-09-04 15:56

john smith wrote:

> Nu må man ikke håbe han har fået varige mén ham der gutten på
> bagsædet, for så er det jo ikke rigtig sjovt... Men det går jeg ud
> fra han ikke har, og så var det godt nok et muntert klip :)

Det ser altså ud til at have gået tilpas stærkt til, at det ikke har været
spor sjovt... det har s*tme gjort ondt. Desuden ser det meget ud til, at
bagsædepassageren var en pige... stakkels tøs.

--
Freddy
SV-R

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 04-09-04 23:10

Hehe i er godt nok sjove i denne gruppe hva. Jeg troller ikke men ville skam
blot ytre om min føste oplevelse med MC.

Det var ikke på skolevej osv, men et ganske øde sted skam ;) Jeg havde
desværre nylon-tøj på da os der ikke normalt kører mc ikke er i besiddelse
af læder tøj ;)

Det var simpelthen bare så stor en oplevelse at jeg blev nødt til at ytre
mig, Ikke engang en Boeing 737 med fuld knald følger med jo (op til de 300
km/t)

Ond maskine det må jeg sige. Hvis andre mener de har en vildere så sig til -
jeg vil ha en tur ;)'

Eller er i bare misundelige hehe

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-09-04 03:33

wrote in message
> [...]
> knald følger med jo (op til de 300 km/t)
>
> Ond maskine det må jeg sige. Hvis andre mener de har en
> vildere så sig til - jeg vil ha en tur ;)'

Over at du får lov til at sidde på kællingesædet?

Fra : Freddy Lang

Dato : 05-09-04 12:09

Jacob Larsen wrote:
> "Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com>
> wrote in message

[SNIP]

> Over at du får lov til at sidde på kællingesædet?

Næh, "strafvægt" er ikke den mest fede betegnelse at få hæftet på sig. *LOL*

--
Freddy
SV-R

Fra : vmx

Dato : 03-09-04 17:22

"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fik lige min første tur på MC i dag. En Yamaha R1 1000ccm med 154 HK.

Prøv engang at søge på google, groups, advanced ->
"author:Martin author:Nielsen author:/ author:Fårevejle"

tak for kaffe da !!

Fra : Kasper friis

Dato : 04-09-04 11:48

av for satan *G*

Fra : Jan Diamant¦

Dato : 05-09-04 09:41

Ja jeg ville ikke være den første, der åbnede festen med historiken
på den desværre alt for "KENDTE" martin fra fårevejle...

Måske martin skulle smutte tilbage og lave støj i de andre grupper...