Roger Waters, er der udgivet noget siden "~
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-09-04 08:50

Et lille spørgsmål:

Er der udgivet noget (cd/dvd) med Roger Waters siden
dvd''en "In The Flesh - Live" (2000)?

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Mads Breddam

Dato : 03-09-04 11:01

> Er der udgivet noget (cd/dvd) med Roger Waters siden
> dvd''en "In The Flesh - Live" (2000)?

Mere eller mindre nej... Der er udgivet en opsamling som vist nok hedder
Flickering Flame og ellers er The Wall Berlin udgivet på dvd.

Men ny plade er undervejs og skulle udkomme i 1997 eller deromkring.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 03-09-04 11:34

> Men ny plade er undervejs og skulle udkomme i 1997 eller deromkring.

Og så er det åbenbart meningen at han vil udgive 2 nye numre i dag (3.
september), som gratis vil kunne downloades.
http://www.rogerwatersonline.com/roger_waters_news/23rd08200403.htm
Man kan jo frygte at det betyder at han har droppet den kommende cd, og
blot drysser de bedste numre ud på internettet. Men det er bare min
teori, som forhåbentlig er forkert!

M.v.h.
A.P.

Fra : Mads Breddam

Dato : 03-09-04 12:39

> [...]
> Man kan jo frygte at det betyder at han har droppet den kommende cd, og
> blot drysser de bedste numre ud på internettet. Men det er bare min

Det vidste jeg så ikke, men jeg vil vente i spænding.

Jeg er ganske overbevist om, at det kun er en smagsprøve på et kommende
gennemført genialt album, efterfulgt af turné til bl.a. København.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 03-09-04 18:13

> Jeg er ganske overbevist om, at det kun er en smagsprøve på et
> kommende gennemført genialt album, efterfulgt af turné til bl.a.
> København.

Manden er immervæk 62 år og den kreative gnist er nok desværre
forduftet, eller i hvert fald falmet. At han i så sen en alder skulle
kunne lave noget der bare kommer i nærheden af f.eks. Amused To Death
forekommer mig at være usandsynligt.
Men du har ret, man bør selvfølgelig være optimist. Jeg så ham desværre
ikke sidst han var i Kbh. Noget jeg nu fortryder bittert . Så han må
MEGET gerne komme igen!

M.v.h.
A.P.

Fra : Mads Breddam

Dato : 03-09-04 19:17

> [...]
> Men du har ret, man bør selvfølgelig være optimist. Jeg så ham desværre
> ikke sidst han var i Kbh. Noget jeg nu fortryder bittert . Så han må

Ja, det der er realistisk er måske ikke det samme som det man optimistisk
kan håbe på. Og så forstår godt at du fortryder bittert at misse ham i KBH
sidste gang, - det var fornøjelse.

Men de to nye sange er kommet og kan høres fra www.rogers-waters.com

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-09-04 00:56

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> Et lille spørgsmål:
>
> Er der udgivet noget (cd/dvd) med Roger Waters siden
> dvd''en "In The Flesh - Live" (2000)?

Roger Waters er en helt.

/David

Fra : Reaf