Kom "Glad"saxe-møder hver Tirsdag.
Fra : lars Riggelsen

Dato : 10-05-01 11:06

Til alle, kom ned og kig, hver tirsdag med jeres mc. i tirsdags var der 50
flotte mcèr.
P-plads ved Mc.D i buddinge rundkørsel i gladsaxe.(Ringvej,buddingevej og
søborghovedgade.

Hilsen Lars R.

Fra : Henry

Dato : 10-05-01 11:43

> [...]
> flotte mcèr.
> P-plads ved Mc.D i buddinge rundkørsel i gladsaxe.(Ringvej,buddingevej og

Og det er kl.... 19.00 +/-

For lige at dryppe lidt malurt i bæret, har nogen af jer arrangører talt med
McD om de har nogen indvendinger mod jeres tilsyneladende tiltagende
tirsdags "træf"?

Måske skulle I komme eventuelle uoverensstemmelser i forkøbet ved at tale
med forretningsføren for McD og aftale nogle retningslinier, for hvor I må
parkere o.lign. husk på at I kan virke skræmmene på nogle mennesker.

mvh
Henry

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 10-05-01 12:11

>...parkere o.lign. husk på at I kan virke skræmmene på nogle mennesker.

Sådan! Hamrende godt observeret. Vi skal nemlig bevare et godt forhold til
'de andre' som ikke liiige ved, at det ikke er alle motorcyklister, som er
rockere.

Peter HH
http://www.hasselbalchs.dk
DMCN#2 - CBR600F4

Fra : Adam Christensen

Dato : 10-05-01 17:15

"Peter H. Hasselbalch" <phh@danbbs.dk> wrote in message

> Sådan! Hamrende godt observeret. Vi skal nemlig bevare et godt forhold til
> 'de andre' som ikke liiige ved, at det ikke er alle motorcyklister, som er
> rockere.

Er det da ikk' det? :->

--
Adam
SV650S

Fra : Søren

Dato : 10-05-01 13:14

Henry <henry@mail.removethis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pguK6.1534$zv2.214302@news010.worldonline.dk...

> Måske skulle I komme eventuelle uoverensstemmelser i forkøbet ved at tale
> med forretningsføren for McD og aftale nogle retningslinier, for hvor I må
> parkere o.lign. husk på at I kan virke skræmmene på nogle mennesker.

Det var da en rigtig god ide. Men forpagteren af Den Gyldne Måge må da også
være glad, for at langt de fleste lige kører en grande menu med det hele
ned. 50 mcér x 50 kr. = 2.500,- Der skal en del børne menuer over disken for
at slå den. Selvfølgelig skal andre (ikke mcér) også være der, og hvis vi
ved møderne hos Mc.D., kan vise at mc folket kan andet end larme og snitte
barnevogne i fodgængerfæltet er meget nået. Vi ses på tirsdag.

Mvh S.J.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-05-01 15:15

> For lige at dryppe lidt malurt i bæret, har nogen af jer arrangører talt
med
> McD om de har nogen indvendinger mod jeres tilsyneladende tiltagende
> tirsdags "træf"?

Jeg var omkring for første gang i tirsdags, og det var "arrangementet"
flyttet over på P-pladsen til centeret (Lige ved siden af). Den sidste butik
der (Kvikly) lukker klokken 19:00 så der holdt kun enkelte biler og var
masser af plads til mc'er

/A

Fra : René J.

Dato : 11-05-01 11:53

"lars Riggelsen" <lars_riggelsen@sol.dk> skrev i en
meddelelse news:9ddp4v$nmq$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
tirsdags var der 50
> flotte mcèr.
> P-plads ved Mc.D i buddinge rundkørsel i

Jeg synes, det er en kanon fino ide at der er etableret en
ugentlig træfdag, hvor man kan smutte forbi og få afløb for
sit behov for at se på tændrør ... een gang til klemmen pr
måned kan ikke dække mit behov
men nu vi er ved malurten... hvorfor lige Restaurant "den
Gyldne Måge i Glasaxe". Ud over tændrør er der ikke meget at
kigge på der...åndsvag rundkørsel, i øvrigt.. jeg var der en
tirsdag, og var glad for at se jer andre... men hver gang
jeg går forbi Kgs Nytorv kan jeg ikke lade være med at
ønske, at træfstedet var der. Masser af p-plads hele vejen
rundt, aftensol, masser af stemning, den vigtigste
proviantering ville kunne klares i 711, vaffelboden eller en
af de 50 listige steder i Nyhavn. Kanaludsigt, mulighed for
at trille et smut til Langelinie (for lige at dække alle
interesser) eller længere nordpå o.s.v. Og hvis men et kort
øjeblik skulle få lyst til at kigge på andet end tændrør,
forlygter f.eks så er det også god mulighed for det på
Kgs. Nytorv. Jeg ved godt, at man skal ned på byhastighed et
stykke for at komme til Kgs. Nytorv hvis man ikke lige bor i
centrum, men alt taget i betragtning var det måske besværet
værd? Nå, blot en tanke. Men overordnet er det fino, at
der taget initiativ til et tirsdagstræf... kunne bare ikke
lade være med at lufte tanken om Kgs. Nytorv.

Vi ses (et sted)
René J.
XJ 600

Fra : Ghadaffi

Dato : 14-05-01 10:05

rene - du har fuldkommen ret. McD ligger temmeligt øde og der er ingenting
at kigge på.
al ære og respekt for initiativet men et mere offentligt sted hvor der er
flere 'civilister' der kan savle over vores motorcykler ville være en god
ide.

klaus
(der ikke kan li' McD-mad)

Fra : René J.

Dato : 15-05-01 16:35

"Ghadaffi" <snyder@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sted hvor der er
> flere 'civilister' der kan savle over vores motorcykler

Ang alternativt mødested på Kgs Nytorv

Jeg har fået et par andre positive tilbagemeldinger bl.a.
fra Allan og som han skiver til mig så er vejen frem nok "at
snakke med gutterne på pladsen om det... ".. nu er det bare
så kvajet, at jeg ikke kan komme forbi Gladsaxe de i aften
eller næste tirsdag, men hvis I er friske på det kan I jo
vende forslaget på pladsen i aften og så lægge en lille
"meningsmåling" her i gruppen...

Go Aften!
René J.
XJ600

Fra : Ghadaffi

Dato : 16-05-01 10:00

jeg kommer jo ikke hver tirsdag (og heller ikke i går) og skal derfor ikke
blande mig i hvor folk mødes. hvis jeg ikke kan li' stedet kan jeg jo bare
lade være med at komme. buddinge som mødested startede jo her i 'gruppen' og
et nyt sted kan vel starte på samme måde. det behøver jo heller ikke være en
tirsdag men kan være en torsdag, eller hver anden torsdag, og så er der et
mødested både tirsdag og torsdag i kbh-området. er det en god ide - vil et
evt. fremmøde jo vise det (men det er vel i virkeligheden de samme der møder
op). buddinge opfylder jo de fleste krav: en p-plads, et sted at købe
mad/kaffe og nemt at komme til, og hvor mange af den slags steder findes i
københavns-omr.
... et sted kunne være 'skovlyst'. det er et kaffe/kagested i lille
hareskov - kraks 116 a7. det er dog samtidigt et familiested med legeplads
og levende høns. jeg har aldrig været derinde men kun observeret det udefra
når jeg er cyklet/kørt forbi. dette er et eksempel på et sted der kunne
være interessant.

klaus