Alarm?
Fra : Thomas Brejner

Dato : 02-09-04 17:25

Hejsa
Er der nogle der har haft held med at montere en alarm fra Thansen, på en
sfx? Eller evt anden scooter, den vejledning der er med synes jeg ikke helt
stemmer overens med det praktiske.... :S

Mvh Thomas

Fra : Thomas Brejner

Dato : 02-09-04 17:29

Nå for faen, så fik jeg selv bonus ved at kigge lidt nærmere på Thansens
side. Der var jo lige en fin vejledning til alle modeller.
Så undskyld forstyrrelsen :)

Mvh Thomas

Fra : GOnZo

Dato : 04-09-04 20:22

kan du ikke smide et link op ?. jeg kan kun finde noget generel salgs info
om denne !

Slet alt mellem " og " i email adr.
Hilsen GonZO

Fra : Thomas Brejner

Dato : 06-09-04 12:42

Hejsa
Kunne ikke lige finde direkte link, men hvis du går herind:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=298517868&n=1193036129&pn=1193038240
Så er der nede i bunden noget der hedder "ekstra valg" og så "vis tegning"
der er diagrammer til forskellige mærker.

Mvh Thomas Brejner