Spise dag og forbrænding
Fra : Christina Olivia Pet~

Dato : 02-09-04 15:48

Jeg har engang hørt at man 1 dag om ugen kan spise alt det usunde (pizza is
osv.) for kroppen kan ikke nå at optage alt det fedt man indtager, inden det
kommer ud i den anden ende. Tilmed skulle man booste sin forbrænding op i
ca. 78 timer inden den er faldet ned igen. ER der nogen der ved om det er
rigtigt.

Fra : NFL

Dato : 02-09-04 21:35

"Christina Olivia Petersen" <christina@jlangeskov.dk> wrote in message

> [...]
> ca. 78 timer inden den er faldet ned igen. ER der nogen der ved om det er

Ja, det kender jeg også til og det praktiserer jeg selv. Men jeg tror til
gengæld også det er meget individuelt om det virker og hvordan det virker,
ingen tvivl om at forbrændingen får et "kick", men effekten er jo ikke
entydig. For mig virker det ok, og specielt psykisk, da man har noget at
"glæde" sig til, jeg elsker nemlig pizza. Dog kører jeg med en dag hver 14.
dag og ikke én gang om ugen. Men jeg synes du skal prøve dig frem, om ikke
andet er det sundere at spise usundt én gang om ugen, end 7 gange om ugen.
Hvis det så ødelægger din daglige kostplanlægning, så kan du prøve hver 14.
dag eller stoppe igen.

Nicolai

Fra : Mus

Dato : 03-09-04 09:48

Christina Olivia Petersen <christina@jlangeskov.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:413732b4$0$244$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> ca. 78 timer inden den er faldet ned igen. ER der nogen der ved om det er

Prøv at spørge på www.motion-online.dk under ders diskussionsfora. Mener
nemlig jeg har læst noget om dette derinde engang.

LN

Fra : Mette

Dato : 04-09-04 10:40

"Christina Olivia Petersen" <christina@jlangeskov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
is
> osv.) for kroppen kan ikke nå at optage alt det fedt man indtager, inden

Tja...da jeg virkeligt tabte mig, så havde jeg en ugentlig spisedag, mens
jeg holdt mig 100% på måtten de andre dage. Faktisk oplevede jeg, at kroppen
fik et "chok" og vægten var altid lavere dagen efter. Pudsigt nok.