Confederate Motorcycles
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 02-09-04 10:16

Jeg faldt over http://www.confederate.com/ som laver håndbyggede cykler.
Jeg gætter på at man enten elsker eller hader den kommende B91 Wraith:

http://www.confederate.com/con_web/home/wraith/prototype/fcarbside.jpg

Carsten Sørensen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-09-04 10:51

"Carsten Sørensen" <45uln7802@sneakemail.com> writes:

> Jeg faldt over http://www.confederate.com/ som laver håndbyggede cykler.
> Jeg gætter på at man enten elsker eller hader den kommende B91 Wraith:
>
> http://www.confederate.com/con_web/home/wraith/prototype/fcarbside.jpg

Den er da... kreativ. Jeg synes det er god stil med det sæde, men jeg
synes det er ærgeligt at amerikanerne død og pine _vil_ bruge de
traditionelle V-motorer.

De kan jo godt lave godt design når de antrenger sig

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of

Fra : AW på ZRX

Dato : 02-09-04 20:48

> Jeg gætter på at man enten elsker eller hader den kommende B91 Wraith:
>
> http://www.confederate.com/con_web/home/wraith/prototype/fcarbside.jpg

Med en solid USD forgaffel ville det være en SEJ cykel.
Det er lidt synd med den "gaffel" der sidder på, den er altså ikke køn.

Allan
ZRX 1200

Fra : Hekto

Dato : 02-09-04 23:35

In article <41377910$0$295$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
allannospam@malwis.ingenting.dk says...
> Med en solid USD forgaffel ville det være en SEJ cykel.
> Det er lidt synd med den "gaffel" der sidder på, den er altså ikke køn.

Nej, der er lidt 'Werner' over den!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650