Et par spørgsmål...
Fra : MRN

Dato : 02-09-04 10:12

Hejsa gruppe!

Jeg har overvejet at købe en brugt Aprilia SR 50 Ditech, og så har jeg lige
et par spørgsmål...

1. Jeg vil gerne have en, der ikke er blevet voldtunet, og bagefter er
blevet gjort lovlig igen... Hvordan kan man se det, er der nogle tegn man
skal gå efter, eller er det umuligt at finde ud af? (Medmindre sælger jo
selvfølgelig er ærlig...)

2. Hvad koster det at få den registreret/omregistreret?

3. Er det ellers en god knallert? Jeg har kun hørt positivt om dem...

Mvh, og på forhånd tak,

Morten Nielsen

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 02-09-04 11:14

"MRN" <post-til-mig@lille.peter.edderkop.os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal gå efter, eller er det umuligt at finde ud af? (Medmindre sælger jo
Hmm - det er svært , få en prøvetur på den og lyt om den lyder ok ,
ingenrasle lyde udover dem der skal være fra kobling

> 2. Hvad koster det at få den registreret/omregistreret?
Mener det er 350kr

> 3. Er det ellers en god knallert? Jeg har kun hørt positivt om dem...
Den er fin nok , ser godt ud - dog eet minus , hvis du er over 170cm høj og
har lange ben er det noget lort når man skal dreje , så rammer styret dine
ben
fordi det er lavere en på f.eks en Speedfight
Jeg har haft en SR50 som jeg byttede med en Speedfight - den blev byttet
igen til en Speedfight,da jeg simpelthen ikke kune dreje ordenligt uden at
lægge benene ud til siden eller bagud
og det ser unægteligt lidt åndsvagt ud !
Peder

Fra : fagus

Dato : 04-09-04 09:25

Ang. højden,er selv 187cm. og køre på en ditech og der ingen problemer med
at dreje
fagus