Dæmpning af Supertrapp inden syn?
Fra : Jimmi Bram

Dato : 02-09-04 09:10

Min udstødning LARMER vist lige i overkanten til det syn som jeg skal til på
fredag, nogen gode forslag til hvorledes jeg skal få has på nogle decibel?
Jeg har taget så mange "lyd-skiver" af som jeg kan, og der er solid plade i
enden. Overvejer om man skal pakke fløjten ind i Rock Wool, eller bare
stoppe det i midten af skiverne. Den skal ihvertfald dæmpes kraftigt inden i
morgen :-|

Et andet lille sidespørgsmål, hvis der er nogen der skulle være kloge på
gamle viragoer, hvilken cykel har jeg?
Det er en Yamaha XV 1000, indregistreret i 1984. Tr1 har jeg hørt nogle
steder, Louis siger ifølge årstallet "SE MS" 23W.

/Jimmi
XV 1000 '84

Fra : Martin

Dato : 02-09-04 10:26

Jeg proppede først godt med ståluld og derefter noget hønsenet i mine
råve-potter (uden hønsenet blev ståulden blæst ud allerede ved 3.000 rpm!) -
det virkede fint, den blev synet uden en eneste kommentar (selvom der
faktisk står med store bogstaver på siden af potterne: "For Racing Use
Only").

/Martin
VF 1000 F '84

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-09-04 12:51

"Martin" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Jeg proppede først godt med ståluld og derefter noget hønsenet i mine
> råve-potter (uden hønsenet blev ståulden blæst ud allerede ved 3.000
rpm!) -

Ja, det gør den jo så nok ikke af en Supertrapp...

Rittig

Fra : Jimmi Bram

Dato : 02-09-04 12:53

> Ja, det gør den jo så nok ikke af en Supertrapp...
>
> Rittig

Nej så skal der vist være UALMINDELIG meget være tryk på

/Jimmi

Fra : Robert Sørensen

Dato : 02-09-04 12:50

Hej

På min Harley kører jeg selv med en Supertrapp, og jeg synede den i sommers,
uden at nogen klagede over at den larmede.

/Robert

Fra : Jimmi Bram

Dato : 02-09-04 12:52

Okay, det lyder rigtig godt! Men jeg tror altså at min larmer lige i
overkanten, sådan ud fra et skøn.
Hvor mange skiver kører du med, og er den en 3" eller 4"?

Mvh
Jimmi

Fra : Svend Augsburg

Dato : 02-09-04 18:58

"Jimmi Bram" <jimmiINGEN@SPAMklud.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overkanten, sådan ud fra et skøn.
> Hvor mange skiver kører du med, og er den en 3" eller 4"?

Har selv 4" og uden bagdæksel... Larmer da ikke møj

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-09-04 22:28

Svend Augsburg wrote:
> Har selv 4" og uden bagdæksel... Larmer da ikke møj

Jo, den larmer helt sindsygt, og det er pisse belastende at høre på.

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk