Vinterrejse med 2 årig dreng, hvorhen ?
Fra : Marlene Vikkelsø

Dato : 01-09-04 19:16

Hejsa.

Jeg vil høre, om I har nogle gode ideér til hvor vi skal rejse hen til
vinter. Vi vil gerne til et forholdsvist varmt sted

Vores dreng er på det tidspunkt 2 år.

Mit bedste bud er Puerto Rico på Gran Canaria, pga:

* den forholdsvis korte flyvetur
* der er et stort badeland med opvarmet vand og masser af rutsjebaner
* der er en god strand
* der er mulighed for at komme med båd ud og se forskellige ting
* der ligger en papegøjepark i nærheden.
* der er varmt .... uden at være FOR varmt.

Men ........... farmand synes ikke lige, at det er det fedeste sted i
verden, så jeg vil gerne høre, om I har andre god ideer.

Rejsen skal være 90 % på sønnikes præmisser, dvs:

En ikke-alt-for-lang flyvetur
Pool/svømmehal/badeland tæt på.
Vi kunne også godt tænke os en legeplads PÅ hotellets grund el. tæt derved.
Skal være i nærheden af vand.
Vi kunne godt tænke os, at der ligger en zoo / dyrepark el. lign i nærheden.

Alle forslag modtages med tak

Mange hilsener fra Marlene

Fra : Vilhelmsen

Dato : 03-09-04 10:11

Marlene Vikkelsø wrote:
> Hejsa.
>
> Jeg vil høre, om I har nogle gode ideér til hvor vi skal rejse hen til
> vinter. Vi vil gerne til et forholdsvist varmt sted
Hvor længe?
Og hvornår?

> [...]
> * der ligger en papegøjepark i nærheden.
> * der er varmt .... uden at være FOR varmt.
Det ser jo ud til at være en god ide så..

> Men ........... farmand synes ikke lige, at det er det fedeste sted i
> verden, så jeg vil gerne høre, om I har andre god ideer.
Er det så et spørgsmål om at komme længere væk?
HVis de kriterier du nævner er de vigtigste, betyder det vel mindre hvor
det er henne ?

Vh Kevin

Fra : Peter Cardow

Dato : 03-09-04 17:46

Hej Marlene

Hvorfor ikke tage til Naama Bay /Egypten ?

1. Klimaet er som det skal være !
2. <5 Timers flyvning !
3. Man kan endda bade i havvandet ! ) ingen bølger ! (min.19-20 grader)
4. Her er masser at tage sig til !
5. Hvis i vil have Bungalow+Strand indenfor 200 m+7 swimmingpools+legeplads+
5-7 min. med klapvogn til gågade med spisemulighedder(center+supermarked)
6. Det er rimelige priser !

http://www.cardow.dk/egypten.htm
(se* Hilton Fayrouz)

Hilsen