Hjæælp - problemer med at uploade binær fi~
Fra : Steffen

Dato : 31-08-04 22:20

Jeg vil gerne uploade en mp3 fil til en binær nyhedsgruppe. Filen skal
splittes i stykker á max 452Kb., men det skal være sådan at brugerne (f.eks.
med GrabIT) kan hente den "i et stykke". Findes der et easy-to-use (!!)
freeware program, der kan klare det? Jeg mener, de opsplittede filer skal
hedde noget med yenc.
Hilsen
Steffen (upload-newbie)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-04 22:43

Steffen skrev:

> [...]
>med GrabIT) kan hente den "i et stykke". Findes der et easy-to-use (!!)
>freeware program, der kan klare det? Jeg mener, de opsplittede filer skal

Hvis du skal poste med TDCs newsserver, så skal du splitte den i
dele á 225 Kb, da den ikke tillader større filer.

Hvis det kun er et enkelt nummer, du vil uploade, hvorfor så ikke
blot bruge OE?

Yenc gør, at filerne fylder lidt mindre, men som sagt, hvis det
kun er en enkelt mp3, så...
--
Knud

Fra : Steffen

Dato : 01-09-04 07:00

Hej.
Det enkelte nummer. jeg vil uploade fylder mere end de 225 Kb, så jeg ER
nødt til at opsplitte filen, og så opstår det problem, som jeg har beskrevet
i det første indlæg. Dette er, at når "man" ved hjælp af GrabIt henter MIN
fil, så får man den i flere stykker, der skal samles. De andre(s) filer, der
ligger på "alt.binaries.sounds.1940.mp3", kan jeg med GrabIt af en eller
anden grund hente i ét stykke!! Men disse filer er OGSÅ splittet op (kan jeg
se i OE), men der står "yEnc" efter hver part.
Steffen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-08-04 22:49

YencPowerPost http://www.powerpost.cjb.net/

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Steffen

Dato : 01-09-04 07:05

Hej.
Er der et sted på en dansk hjemmeside, hvor jeg kan få hjælp til problemet?
Hilsen
Steffen