Kontant DR - om Hobitten
Fra : Mette

Dato : 31-08-04 21:04

Jeg håber, at mange af jer så Kontant i aften. Det handlede om de mange, der
havde fået ødelagt deres ferie ved at købe en "luksus" campingferie af
Hobitten. - Præcis som en bruger beskrev det her i gruppen for en måned
siden.

Hans oplevelse var altså ikke enestående, så man må håbe, at manden drejer
nøglen om pga. mangel på tilmeldinger næste år.

Det er simpelthen uforskammet og mangel på respekt for andre mennesker at
byde dem utætte telte fra oldtiden, mugbelagt bestik og dårlige
campingforhold, når brochuren lover det stik modsatte - og som kompensation
kun at ville gå med til at give 100 kr. pr barn og 250,- pr voksen...!!!
Hvordan kan man være det bekendt?

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 01-09-04 05:28

> Hans oplevelse var altså ikke enestående, så man må håbe, at manden drejer
> nøglen om pga. mangel på tilmeldinger næste år.

Til næste år er det glemt igen, og folk hopper på den med begge ben igen.

Fra : tomov

Dato : 01-09-04 17:28

Det nye slogan er: "Få en oplevelse for livet: Tag med hobitten til Mordor"

Fra : Jan Achmann

Dato : 02-09-04 08:09

Hov hov - de fik da en sodavand!!
Jan

Fra : Mette

Dato : 02-09-04 09:14

"Jan Achmann" <achmann@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hov hov - de fik da en sodavand!!
> Jan

LOL - ja, det var til at grine/græde over!!
Hvad skal man med sodavand, hvis der ikke er noget glas til at drikke den
af??
FØJ for et menneske!!

Jeg kan slet slet ikke sætte mig ind i den tankegang Gunnar Berg har:

"Vi skriver bare, at det er luksustelte, fuld udstyrede med køleskab og
service, og at det er tæt på lækker strand" -

Velvidende (!!) at teltene er mugne, gamle og i nogle tilfælde ikke engang
sat op, velvidende, at udstyret er mangefuldt og muggent, velvidende at
stranden er et algefyldt mudderhul!

Det er jo ikke bare en enkelt smutter - det er jo konstant. Et ordentligt
menneske ville få tingene bragt i orden til næste sæson, men manden skider
på sine medmennesker for profittens skyld.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 02-09-04 09:57

> Det er jo ikke bare en enkelt smutter - det er jo konstant. Et ordentligt
> menneske ville få tingene bragt i orden til næste sæson, men manden skider
> på sine medmennesker for profittens skyld.

Men så må medmenneskerne tage affære. Hvordan ved jeg dog ikke? Der må være
en eller anden myndighed som kan stoppe mandens praksis?

Mvh

Emil

Fra : Mette

Dato : 02-09-04 10:54

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Men så må medmenneskerne tage affære. Hvordan ved jeg dog ikke? Der må
være
> en eller anden myndighed som kan stoppe mandens praksis?

Tjaa...det nytter ikke at melde ham til rejseankenævnet, da han ignorerer
kendelserne.
Der er faktisk ikke nogen juridisk instans, der kan stoppe ham. Kun dårlig
omtale.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 02-09-04 12:47

> Der er faktisk ikke nogen juridisk instans, der kan stoppe ham. Kun dårlig
omtale.

Hvis man har kræfter til det, hvad så med en civilretslig skridt mod ham?

Mvh

Emil

Fra : Jan Achmann

Dato : 04-09-04 16:55

Hej igen, Mette...

Ja, det er jo igrunden mystisk. Hvis vi ser på den rejse, jeg var
på....d.v.s. Ungarn.
Den investring Hobbitten skal foretage sig for at bringe orden i sagerne
er jo minimal i forhold til omsætningen. Vi taler om et par nye
køleskabe....et par kogekedler.....et telt hist og pist...o.s.v.
Det er jo småting i forhold til det potentielle tab, der er forbundet med
det dårlige ry.
Jeg fatter ikke den mand!
Som forretningsmand er han jo sinke! Men sagen er jo nok den at det
centrale er, at han personligt (og ikke hobitten som virksomhed) tjener
penge.
Nu ER det jo heller ikke det første rejseselskab, han
driver..........efter det princip.

Det der med sodavandene.....altså.....er han snotdum eller hvad?