Rep. af Kåbe
Fra : sumdjFJERN@DETTEring~

Dato : 31-08-04 14:57

Hej NG'er.

Der har tidligere været et par tråde i denne gruppe, om hvad man med
fordel kunne benytte
til at reparere MC-kåber med (ikke glasfiber)

Jeg kan ikke finde disse, så er der nogle i gruppen der har et godt bud -
og evt. nogen erfa. at dele ud af
ville det være super.

Der skal genopbygges et lille stykke på kåben, og repareres nogle revner.

mvh

Mike

Fra : Ole Baun

Dato : 31-08-04 21:29

<sumdjFJERN@DETTEringamt.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hvorfor mon der ikke er >´er foran ovenstående ?

Nå men til sagen.
Prøv at søge, på:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.fritid.motorcyke
indsæt "tagrendelim"
NB: Jeg har ikke prøvet, hverken den aktuelle søgning eller
kåbereperationer.

Ole Baun