Re: Ghostrider 3 teaser
Fra : jesper.bram@gmail.co~

Dato : 31-08-04 09:59

"Gu er det god underholdning, men det er sjov på andres risiko, og det
er
uacceptabelt. Jeg håber de tager hans kørekort (Hvis han har et?)
inden har
dræber nogle uskyldige mennesker"

Jeg er ikke sikker på om han overhovedet har noget kørekort eller at
det stopper ham at de tager det, hvis han har.
Næ du! en bowlingkugle om hver storetå, så for han sgu nok lidt
svært ved at betjene raketten.

Jeg vælger at tro på at det er konstrueret og den eneste det kan gå
ud over er ham selv (ignorance is a bliss). Så håber vi bare at de
små drenge i DK med en ghost rider i maven ikke lader sig inspirere.

Så ellers lige en reklame om en Volvo her den anden dag. Den havde en
"blind-vinkel" alarm-sensor-tingest. Hvad mon sådan en siger til
spøgelses fætteren kommer blæsende forbi med 300?

/Jesper CB900F '03

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 31-08-04 10:10

"jesper.bram@gmail.com" <jesper.bram@gmail.com> writes:

> Jeg vælger at tro på at det er konstrueret og den eneste det kan gå
> ud over er ham selv (ignorance is a bliss).

Then let me knock the smile off your face... Jeg vil tillade mig at
tvivle på at budgettet er til 200 statister i biler, samt afspærring
af de veje der nu bruges.

Lige præcis i denne sag vil jeg gerne reservere en plads på Rittigs
moralske pidestal

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : MKS - 74

Dato : 31-08-04 10:23

On 31 Aug 2004 11:10:29 +0200, Mikkel Christensen
<mikkel.christensen@gmail.com> wrote:

>Lige præcis i denne sag vil jeg gerne reservere en plads på Rittigs
>moralske piedestal

Der er vist trængsel deroppe... - Personlig gider jeg ikke engang
se dem mere, det bliver jævnt kedeligt i længden, omend den med
snescooteren nu var rimelig morsom...

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...