Forhandler af Roof Boxer
Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 31-08-04 09:14

Jeg leder efter en forhandler af Roof Boxer hjemle i købehanvsområdet? Jeg
har ikke kunne finde en importør at kontakte og de franske producenter
synes ikke de skal svar på min henvendelse.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Hekto

Dato : 31-08-04 10:19

In article <slrncj8cpk.v5e.nntpspam1@savage.chaos.dk>, nntpspam1@in-
addr.dk says...
> Jeg leder efter en forhandler af Roof Boxer hjemle i købehanvsområdet? Jeg
> har ikke kunne finde en importør at kontakte og de franske producenter
> synes ikke de skal svar på min henvendelse.

Jeg har for ca. 1 år siden, set dem hos CAPS og hos MC Forum i
Ølstykke.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Thorstein

Dato : 31-08-04 11:00

> Jeg leder efter en forhandler af Roof Boxer hjemle i købehanvsområdet? Jeg
> har ikke kunne finde en importør at kontakte og de franske producenter
> synes ikke de skal svar på min henvendelse.

Kender ikke til nogle i kbh. området - men der er en del i Jylland:

http://www.mcinternet.dk/asp/soeg.asp?q=roof

fx. mcshop og steens MC-Center

/ Thorstein

Fra : morten d. jensen

Dato : 31-08-04 17:08

Kasper Mejlgaard wrote:
> Jeg leder efter en forhandler af Roof Boxer hjemle i
> købehanvsområdet?

Prøv hos Fisker.... - sidst jeg var der (ca. 1 måned siden), var der nogle
enkelte modeller tilbage nedsat med 20%

Venligst,
Morten