Ny version af SMS program! Feedback ønskes~
Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 10-05-01 09:06

Så er den nye version af SMS programmet på gaden..

Smut forbi
www.multica.com

eller brug opdateringsfunktionen i programmet.

Den er nu lavet med online telefonbog, login system, understøttelse af proxy
server mm..

Go check!

Feedback please folks!

Blue skies
Mads Jensen

Fra : Dragon

Dato : 11-05-01 21:49

> Så er den nye version af SMS programmet på gaden..

Interessen er nok større i dk.teknik.telefoni.mobil :)

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 12-05-01 21:43

Hej Mads

Jeg har prøvet dit program sms sender 1.0. Der er bare en ting som ikke
holder helt, og det er at man kun kan sende 120 tegn mod 160, fordi den
sender over den samme server som www.besked.dk hvor der kommer mobilix
reklame på. Men ellers er det er flot program, og det er brugervenligt.

Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-05-01 00:48

Thomas Hupfeldt skrev:

>og det er at man kun kan sende 120 tegn mod 160, fordi den
>sender over den samme server som www.besked.dk hvor der kommer mobilix
>reklame på.

Man kan nu sende 131 tegn fra min side her: http://sms.fergusons.dk/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 17-05-01 14:40

Ja tak :

Warning: fopen("","r") - Bad file descriptor in
/usr/local/www/whitehatdk/www/smssend/send.php on line 66

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
/usr/local/www/whitehatdk/www/smssend/send.php on line 67

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
/usr/local/www/whitehatdk/www/smssend/send.php on line 68

/mads

Fra : jf

Dato : 28-05-01 07:35

Hvad er meningen med understøttelse af Proxy ? Hvad bruges det til ?

Tak for tilbagemeldingen ...

Mvh
Jesper Frier

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 28-05-01 16:09

On Mon, 28 May 2001 06:35:25 GMT, "jf" <jf.news@kandu.dk> wrote:

>Hvad er meningen med understøttelse af Proxy ? Hvad bruges det til ?
Hvis du sidder bag en proxy (typisk firmaer).

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk