for meget hud?
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 30-08-04 21:37

Hej

Jeg er begyndt ved vægtkonsulenterne og jeg har på 4 uger tabt 10 kg, og jeg
skal af med 45 kg ialt, men kan huden trække sig så meget sammen eller vil
den komme til at hænge.

mvh
Gerner

Fra : Mette

Dato : 31-08-04 07:00

"Gerner Majlandt" <gerner@bilinfo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> skal af med 45 kg ialt, men kan huden trække sig så meget sammen eller vil

Det kommer an på gener og den slags. Jeg tabte 25 kg og mine bryster og min
mave begyndte at hænge. Maven hang især pga. strækmærker fra en graviditet,
der gjorde at huden var meget beskadiget og havde mistet elastisiteten.

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 31-08-04 12:31

"Mette" <Mette@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
graviditet,
> der gjorde at huden var meget beskadiget og havde mistet elastisiteten.

Hej Mette

Du skriver maven hang, hvad har du gjordt for at den ikke hænger mere?

mvh
Gerner

Fra : Mette

Dato : 31-08-04 21:24

"Gerner Majlandt" <gerner@bilinfo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Mette
>
> Du skriver maven hang, hvad har du gjordt for at den ikke hænger mere?

Jeg har taget ti kg på. Til gengæld buler den ud igen...*GGG*

I de to år, hvor jeg var TYND, hang min mave uanset hvor meget jeg smurte
mig ind i cremer og uanset hvor mange mavebøjninger jeg lavede - for huden
var permanent ødelagt.
Det eneste, der ville have fjernet mit "smil" på maven (du ved, maven, der
hænger ned som et smil) var en plastisk-operation, hvor jeg skulle sprættes
op, klippes, strækkes og syes sammen igen - og jeg vurderede, at jeg godt
kunne leve med den lille pose.

Da jeg havde taget 5 kg på, var huden ikke længere så løs, og brysterne var
blevet fyldt meget op igen, så jeg skal lige smide 5, så jeg kommer derned
igen, hvor huden er pænt spændt ud, men ikke overspændt:

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 03-09-04 11:17

> [...]
> blevet fyldt meget op igen, så jeg skal lige smide 5, så jeg kommer derned
> igen, hvor huden er pænt spændt ud, men ikke overspændt:

hæhæ.....har du et billed?

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 31-08-04 13:21

Hej Gerner

"Gerner Majlandt" <gerner@bilinfo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg er begyndt ved vægtkonsulenterne og jeg har på 4 uger tabt 10 kg,

Flot vægt tab, men er det ikke meget at smide 10 kg på 4 uger? Spørger bare
af ren interesse, ikke noget negativt ment. Jeg går hos WW og har på 6 mdr
tabt 14 kg.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 31-08-04 13:50

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bare
> af ren interesse, ikke noget negativt ment. Jeg går hos WW og har på 6

Jo det er det, jeg tabte 5 kg. den første uge, hvilket er meget, derefter
var det, 1,9, 1,4 og 2,5 kg. jeg er godt klar over at jeg ikke kan blive med
at tabe mig så meget, men tabet af de 10 kg har virkelig givet "blod" på
tanden

mvh
Gerner

Fra : RikkeVK

Dato : 31-08-04 19:23

> [...]
jeg
> skal af med 45 kg ialt, men kan huden trække sig så meget sammen eller vil

Hej
Har gennem de sidste 2 år tabt 40 kilo, og må tilstå at mine bryster er en
anelse længere end planlagt Maveskindet har derimod fulgt rimelig godt
med ned i størrelserne, selvom jeg nok har opgivet tanken om nogensinde at
blive nøgenmodel
Noget af huden kan selvfølgelig strammes op med diverse øvelser (spørg evt.
i et fittness-center) men en stor del af løsningen finder du i vandhanen...
Drik masser af vand!!! Vandet hjælper på elastisiteten i huden, og giver som
ekstra bonus en mæthedsfornemmelse der gør det nemmere at begrænse
indtagelsen af mad.

Tillykke med vægttabet -og held og lykke

Rikke

Fra : Minimee

Dato : 11-09-04 07:48

> [...]
>

> mvh
> Gerner
>
>Ja, nogen skriver at vand er vigtigt, de har ret, men lige så vigtigt er
bevægelse, træn et par gange om ugen evt. i et fitness-center, drik 1 l
vand, pr. 25 kg kropsvægt, men VIGTIGST: integrer din motion i dagligdagen,
dvs: cykl evt til job, du skal have ca 1 times bevægelse. Husk at et
vægttab, evtt. ikke behøver at være "kun" fedt, men også muskelmasse du
mister.

Derfor er motion SÅ vigtigt, det forebygger nemlig at du mister muskelmasse.

Et vægttab klares ikke alene ved kostændring
der skal også motion til.

Bare klø på, kh Jan.