Videooptagelser under vand
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 30-08-04 20:54

Jeg ønsker at optage lidt video undervandet, men dog helt oppe i
vandoverfladen.
Jeg har kigget på nogle kamerahuse, men de koster ca 25000, det er lige så
dyrt som mit kamera.
Jeg har et Sony PDX 10.
Håber at du kan hjælpe mig lidt på vej
mvh
Flemming L

Fra : KB

Dato : 30-08-04 22:03

http://www.ikelite.com/web_pages/sony_trv950.html

Regn med ca. 6000 kr. for huset.

Mvh.
Kenneth Bang

"Flemming Løvenhardt" <lovenhardt@fjern-dette.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:413385cb$0$214$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Indlæg til forum

Dato : 30-08-04 22:37

Hvis det kun er i overfladen eller på et par meters dybde, kan du også
benytte "pose" modellerne. Princippet med lukningen og sikkerheden er i
orden. Prisen er blot en tiende del eller billigere.

Skal du dybere end 5 meter, vil jeg også overveje en "hardcase" model, da
luften kan blive et problem i posemodellerne.

Prøv www.aquapac.dk eller den tyske ditto http://www.ewamarine.de

Lars

Fra : Henning

Dato : 31-08-04 15:38

On Mon, 30 Aug 2004 21:53:58 +0200, "Flemming Løvenhardt"
<lovenhardt@fjern-dette.mail.tele.dk> wrote:

>Jeg ønsker at optage lidt video undervandet, men dog helt oppe i
>vandoverfladen.

Hvor god opløsning?
Sony's Cyber-Shot serie er i princippet almindelige kameraer, men kan
optage videofilm til der ikke er mere hukommelse på kortet. Ca 30
minutter i "ok opløsning" har jeg fået at vide.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk