Kashmir koncert billeder
Fra : Martin Mogensen

Dato : 30-08-04 17:39

Til dem kunne have glæde af det, måske endda for nogle et gensyn, har jeg
lagt lidt billeder fra Kashmir koncerten på Amfiscenen, Odense i lørdags ud

http://www.martins-webdesign.dk

Fed koncert, super stemning både på scene og blandt publikum.

M.v.h.
Martin Mogensen
http://www.martins-webdesign.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 30-08-04 19:15

> Fed koncert, super stemning både på scene og blandt publikum.

Glæder mig at Raketbrødrene atter engang leverede varen - gad sgu godt have
været derover! :)

Ser iøvrigt ud til at du har blitz på en del af billederne ?! - hvilket
kamera ?!

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk <--- en del Kashmir koncertskud, hvis du skulle være
interesseret i fotos fra andre af deres koncerter..

Fra : Martin Mogensen

Dato : 30-08-04 21:38

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://rosenauer.dk <--- en del Kashmir koncertskud, hvis du skulle være
> interesseret i fotos fra andre af deres koncerter..

Imponerende samling af koncert-billeder du har og hvilken kvalitet de er i!
Er det noget du lever af?! For i så fald tør jeg næsten ikke fortælle dig
hvilket kamera jeg har brugt, hvis du er fagmand, hvad er så din vurdering
af billederne? Kan du anbefale et godt, let kamera med høj optisk zoom?

M.v.h.
Martin Mogensen
http://www.martins-webdesign.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-08-04 07:33

> [...]
> af billederne? Kan du anbefale et godt, let kamera med høj optisk zoom?

Tror vist det er de færreste der kan leve af det, så nej, det er for
fornøjelsens skyld :)
Mht. dine billeder - når du ikke har haft adgang til fotograven så kræver
det uden tvivl at du kommer så tæt på som muligt, slår blitz fra og tvinger
ISOen så højt op som muligt.
Mht. kamera, så afhænger det lidt af om du skal have DSLR (spejlrefleks)
eller ej. Forskellen er vist bare at hvis du har point-and-shoot kameraer,
så bliver de som regel ikke konfiskeret, hvis du har DSLR gør de. Generelt
er jeg Canon fortaler, så det er hvad jeg vil anbefale dig :)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Thomas

Dato : 30-08-04 19:41

"Martin Mogensen" <mm_2k@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fed koncert, super stemning både på scene og blandt publikum.

Ja nemlig ja... Du tog vel ikke også nogen billeder af Dinojax?
De leverede jo også en super fed koncert!!

Mvh. Thomas

Fra : Martin Mogensen

Dato : 30-08-04 21:40

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Mogensen" <mm_2k@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja nemlig ja... Du tog vel ikke også nogen billeder af Dinojax?
> De leverede jo også en super fed koncert!!

Fik desværre ikke taget nogen billeder af Dinojax, sorry

M.v.h.
Martin Mogensen
http://www.martins-webdesign.dk

Fra : steffen martin

Dato : 01-09-04 15:55

> [...]
>
> "Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Fik desværre ikke taget nogen billeder af Dinojax, sorry

Dinojax var da i det mindste ikke krukkede og kom på 1 time efter
planlagt....
Der var masser af mennesker + solgte øl allerede 20,30. Og jo, alt var
stillet op på scenen og parat [kunne jeg se og høre]...

Synes Kashmir gik lidt over min grænse her

Steffen

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk