Læsning af mailing lister
Fra : Flare

Dato : 30-08-04 17:21

Hejsa jeg ved jeg er på grænsen til OT. Men jeg tror i er den rigtige
målgruppe.

Jeg er begyndt at udvikle på Java platformen (primært J2EE). Jeg arbejder
med Struts og Hibernate osv og støder ofte på problemer. Derfor bruger jeg
mailing listerne til fx Struts.

MEN Jeg syens det er meget tæt på umuligt at følge med da indlægende RODER
rundt. Jeg bruger Outlook og kan selvfølgelig sortere og gruppere efter emne
men så riskikere jeg at nye indlæg bliver placeret nederst og vil aldrig se
dem.

Findes der programmer der er beregnet til at læse disse mailing lister? Jeg
ved at der findes arkiver med listerne men jeg vil gerne have at det viker
tæt på en nyhedsgruppe. Findes der egentlig deciderede nyhedsgrupper til
Struts, JSP, Hibernat? Eller er det hele mailinglister?

På forhånd mange tak
Anders

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 30-08-04 19:31

"Flare" <none@at.all> writes:

> Findes der programmer der er beregnet til at læse disse mailing lister? Jeg

Thunderbird håndterer trådning ganske fint.

Alternativt kan du se om du kan finde et gmame gateway til listerne.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn