Publisher 2003
Fra : Torben Brøndum

Dato : 30-08-04 14:38

Hej,

Når jeg eks. vælger en færdig skabelon til et nyhedsbrev - ja så står
der en masse tekst i selve skabelonen.....fint nok. Men såfremt jeg klikker
med musen i én af kolonnerne, ja så markeres hele teksten i tekstboksen med
det samme -
hvor jeg gerne ville have haft curseren til at stå og blinke der hvor jeg
markerer/klikker.
Hvorfor gør den det - hvordan jeg jeg undgå det - altså at sætte tekst ind i
den eksisterende
skabelontekst........hvis jeg ellers ville det

Såfremt jeg kopiere tekst fra andet sted, og jeg jeg vil evare den
formatering, der måtte
være i den pågældende kolonne i skabelonen - hvrodan indsætter jeg så testen
for ikke at tage evt. formatering med ?

Hilsen Torben Brøndum