Avon Distanzia - fælles dækkøb sydfra ?
Fra : anders majland

Dato : 30-08-04 12:20

Jeg har været særdeles godt tilfreds med de Avon Distanzia jeg købte
billigt hos DinMc - Men det var kun en rester til den gode pris.
Det har holdt over 14000km og de er stadig lovlige.

Jeg har et ekstra bagdæk liggende, men skal have et nyt fortdæk.
Herhjemme koster det 860,- mens jeg har fået en pris på 500 "sydfra".

Så selv med porto er prisen stadig god, og endnu bedre hvis der er flere
der være med på en pakke...

Jeg har fået tilbudet fra lolo.at - nogen der vil med på en "dækpakke" ?
(De har også andet end avon)

(Det er mig ligemeget om det skal være til kbh eller midtjylland - men
enten eller da jeg ikke vil køre på tværs af landet med flere dæk om
topboksen)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Moller

Dato : 30-08-04 17:06

anders majland wrote:

> Jeg har fået tilbudet fra lolo.at - nogen der vil med på en "dækpakke" ?

   What the fuck... hvorfor er der ingen der har vist den side før så jeg
kunne se den :) de har eger fælger til mellem 30 og 50% af prisen
herhjemme fra :) Så kan jeg få min allu-eger fælg til 7-800Kr. frem
for de 1800Kr. classicrace vil ha for den :) whiiiiiii

--
VH
Lars Molnit

Fra : anders majland

Dato : 30-08-04 19:30

> What the fuck... hvorfor er der ingen der har vist den side før så
> jeg kunne se den :)

Søg og du skal finde ...

Da jeg startede med at køre mc-scooter i 98' var det umuligt at få
uoriginale dele til den herhjemme, og stumper fra T.M.P kunne være længe
undervejs (mener rekorden var små 6 uger for et blinklys) så jeg har
længe kigget sydpå. Ofte har der været meget at spare. F.eks 400,- for
en bremseskive istedet for 1400,- herhjemme - og altid med ganske kort
leveringstid...

Også derfor jeg ikke bare giver 860kr for et dæk lokalt uden at
undersøge om prisen er "rimelig" .... Men Lars hvor i landet er det du
holder til ?

Fra : Moller

Dato : 31-08-04 09:01

anders majland wrote:

> Søg og du skal finde ...

   Ja, det er denne side et godt bevis på :)

> [...]
> længe kigget sydpå. Ofte har der været meget at spare. F.eks 400,- for
> en bremseskive istedet for 1400,- herhjemme - og altid med ganske kort

   Yepsen, handler selv en del på ebay.de, og diverse andre tyske
steder... samt lidt US shops osv.. og så liiige en italiensk imellem.

> Også derfor jeg ikke bare giver 860kr for et dæk lokalt uden at
> undersøge om prisen er "rimelig" .... Men Lars hvor i landet er det du
> holder til ?

   Jeg bor over på den lille isoleret Ø kaldet sjælland... :) nærmere
Albertslund... midt i MorfinBasen :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-04 20:45

anders majland skrev i meddelelsen
<41331bae$0$208$14726298@news.sunsite.dk>...
>Herhjemme koster det 860,- mens jeg har fået en pris på 500 "sydfra".

Desværre ikke rigtigt noget at spare på Azaro ST, så jeg triller til Bislev,
og får skiftet fordæk. Ellers god idé med fællesindkøb.

mvh
Orla

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 30-08-04 22:16

"Orla Pedersen wrote in message

> Desværre ikke rigtigt noget at spare på Azaro ST, så jeg triller til
Bislev,
> og får skiftet fordæk. Ellers god idé med fællesindkøb.

På hvilken cykel?. Jeg fik sæt Avon AV45 (110/80/17) samt AV46 (140/80/17)
fra tyskland til 1538,- incl levering fra tyskland
(www.motorradreifen-online-motorradreifen.de) de accepterede konto-konto
overførsel og man skulle ikke lave julelege for at få leveret til dk

/Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-04 06:36

Jesper Nielsen skrev i meddelelsen
<41339903$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> [...]
>(www.motorradreifen-online-motorradreifen.de) de accepterede konto-konto
>overførsel og man skulle ikke lave julelege for at få leveret til dk

Det har jo så ikke så meget med det fællesindkøb at gøre, som Anders havde i
tankerne. :-|

120/70/17 og 180/55/17 er kun marginalt billigere end i DK. der hvor Anders
vil handle, dertil kommer så porto + montering.

mvh
Orla

Fra : Ole Hansen

Dato : 31-08-04 07:51

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Desværre ikke rigtigt noget at spare på Azaro ST, så jeg triller til Bislev,
> og får skiftet fordæk. Ellers god idé med fællesindkøb.

Bislev? Jeg kunne lure mig til, det er i nærheden af Nibe - men hvad
er det for en forhandler? Er de et besøg værd?

I øvrigt, ren nysgerrighed.. Det "Torsted" i din email-adresse
refererer det til Torsted mellem Haverslev og Suldrup?

--
Ole Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-04 17:13

Ole Hansen skrev i meddelelsen ...
>"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:
>
>Bislev? Jeg kunne lure mig til, det er i nærheden af Nibe - men hvad
>er det for en forhandler? Er de et besøg værd?

Den gamle brugs, Dennis er meget høflig og hjælpsom, og alene af den grund
et besøg værd. Hans erfaring som mekaniker har jeg ingen erfaring med.

>I øvrigt, ren nysgerrighed.. Det "Torsted" i din email-adresse
>refererer det til Torsted mellem Haverslev og Suldrup?

Måske, men en smule indiskret at afsløre slige detaljer på et offentlig sted
:-| Næste gang at Du er interesseret i en skribents bopæl, så send
vedkommende en mail !

mvh
Orla