Bulgarien på denne årstid. ?
Fra : Tp

Dato : 30-08-04 00:33

Hej. Er det ikke noget med at sesonen er ved at være slut i bulgarien her i
September måned ?

For overvejer en tur dertil men der må gerne ske noget. Hvor kan vi ellers
tage hen ?

Mvh Thomas

Fra : Ulvir

Dato : 30-08-04 00:52

http://www.travel-bulgaria.com/index_.shtml

Fra : Anja Nielsen

Dato : 30-08-04 13:10

> Hej. Er det ikke noget med at sesonen er ved at være slut i bulgarien her
> September måned ?

Jo, de fleste danske rejseselskaber stopper med at arrangere sommerrejser
til Bulgarien medio september.

> For overvejer en tur dertil men der må gerne ske noget. Hvor kan vi ellers
> tage hen ?

Tyrkiet er et godt alternativ, hvor vejret stadig er godt, og det er billigt
at leve der.
Mvh.
Anja

Fra : Martin Sand.

Dato : 31-08-04 11:34

Tp wrote:
> Hej. Er det ikke noget med at sesonen er ved at være slut i bulgarien
> her i September måned ?
>
> For overvejer en tur dertil men der må gerne ske noget. Hvor kan vi
> ellers tage hen ?

Hvad er der galt med Ibiza?

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Fra : Tp

Dato : 31-08-04 18:45

Har nu fundet en rejse til Østkreta. Nærmere bestemt Hersonissos.

Vi skal rejse med Tjæreborg og bo på hotel Kassavetis som er et 3+ hotel.
Det skulle være et hotel som er specielt egnet til unge mennesker, men den
larm og atmosfære som følger med det.

Nogle der har boet i denne by eller har noget at sige.

Skal nok skrive et lille notits når jeg kommer hjem, vedr stedet.

Mvh Tim

Fra : Martin Sand.

Dato : 31-08-04 22:45

Tp wrote:
> [...]
> mennesker, men den larm og atmosfære som følger med det.
>
> Nogle der har boet i denne by eller har noget at sige.

Jeg har boet i Agios Nikolaos, som ikke ligger langt derfra såvidt jeg
husker. Men det kan du jo ikke bruge til så meget. Jeg synes godt om
østkreta, selvom mange foretrækker det "pænere" vestkreta. Lej en scooter
eller en jeep og kør ud og se det sydlige/sydøstlige af øen, med alt fra
højderyggene til havnene. Meget flot men barsk natur. Prøv og lej en
vandscooter, det er for fedt! Vi boede på et okay 2+ hotel som var inkl.
morgenmad (som var uspiselig), så vi tog hen på en cafe og fik continental
breakfast (toast/bacon/scrambled eggs og friskpresset juice). Perfekt ovenpå
tømmermænd og 30 grader i skyggen!

God tur. Jeg gad også godt væk fra det danske vejr pt.