Annonce: Veteranknallerter tirsdag aften p~
Fra : Preuthun

Dato : 29-08-04 22:03

Hejsa.

Dansk Veteranknallet Klub (DVK) skal ud at lufte de gamle herligheder.
Vi kører til Langelinje. Ankommer nok ved 20 tiden. Spiser en is, drikker en
kop kaffe, så kører vi igen.
Forusætning: At det ikke regner for kraftigt.

Mvh. Jan Preuthun

Fra : Martin Pedersen

Dato : 29-08-04 22:21

"Preuthun" <preuthun@FJERNDETTEemail.dk> wrote in message
> [...]
en
> kop kaffe, så kører vi igen.
> Forusætning: At det ikke regner for kraftigt.

Der er nok lige en anden forudsætning i skal være klar over. Langelinje er
vist lukket land frem til 6/9, noget med et lille skib fra Mærsk der er
parkeret dernede.

Mvh
Martin

Fra : Preuthun

Dato : 29-08-04 22:36

> [...]
> vist lukket land frem til 6/9, noget med et lille skib fra Mærsk der er

Er det virkeligt rigtigt, at Mærsk kan lukke iskageboden, bare for de har
lyst til at lægge til kaj på Langelinje? Tidligere har jeg observeret op til
tre kæmpe krydstogtsskibe, uden der blev lukket for trafikken.
Er der nogen af jer som har set skibet og blev holdt væk fra iskagerne?

Mvh. Jan Preuthun

Fra : Martin Pedersen

Dato : 29-08-04 22:41

> [...]
> tre kæmpe krydstogtsskibe, uden der blev lukket for trafikken.
> Er der nogen af jer som har set skibet og blev holdt væk fra iskagerne?

Jeg var dernede forbi for 1½ time siden, der står store skilte
"Langelinjekaj er lukket fra 29/8 - 6/9".

Det er noget med at de holder "åbent skib" dernede den 4 og 5/9, aner ikke
hvad de skal bruge resten af tiden til.

Mvh
Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-04 23:14

Preuthun wrote:
> [...]
> tre kæmpe krydstogtsskibe, uden der blev lukket for trafikken.
> Er der nogen af jer som har set skibet og blev holdt væk fra iskagerne?

Man kan slippe ind af en "bagindgang" (bagom og ind via grusvej
igennem en port der normalt er lukket), og siden cyklerne kan
tillade sig at køre over butiksrækken kan en knallert vel i øvrigt
også..

Jeg synes det lyder spændende, og vil overveje at smutte forbi og
nappe nogle billeder af de fine gamle maskiner :)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Hekto

Dato : 30-08-04 00:56

In article <slrncj4l9u.d15.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> [...]
> igennem en port der normalt er lukket), og siden cyklerne kan
> tillade sig at køre over butiksrækken kan en knallert vel i øvrigt

Vejen 'bagom' er helt OK. Man kører bare til venstre lige inden man
kører igennem 'hullt' v. Dockside.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Martin Pedersen

Dato : 30-08-04 17:30

> [...]
>
> Jeg synes det lyder spændende, og vil overveje at smutte forbi og
> nappe nogle billeder af de fine gamle maskiner :)

Okey, den havde jeg så ikke lige luret

Men okey, så kan man komme derud og få en is-kage

Mvh
Martin

Fra : Preuthun

Dato : 30-08-04 20:15

> Okey, den havde jeg så ikke lige luret
>
> Men okey, så kan man komme derud og få en is-kage

Tak for research'en. Jeg håber at vi finder ud af det. Hvis ikke, finder vi
sikkert havfruen.
Nu er det ikke kun maskinerne som har år på bagen, så hvis vejret arter sig
vældig ufordelagtigt, bliver det nok svært at lokke folk afsted. Vi håber
det bedste.

Mvh. Jan Preuthun