Ghostrider 3 teaser
Fra : m0rt3n

Dato : 29-08-04 20:55

http://gr-lb.ibk.se/gr3/teaser_gr_3.mpg

Så kan man se en lille snack fra den kommende Ghostrider Goes Wild in
Europe. Han slår sin rekord på Uppsala-run. Jamen hvad den mand dog ikke
finder på af løjer!
m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : Ronni Jensen

Dato : 29-08-04 21:31

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in news:41323496$0$247
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> [...]
>
> Så kan man se en lille snack fra den kommende Ghostrider Goes Wild in
> Europe. Han slår sin rekord på Uppsala-run. Jamen hvad den mand dog ikke

Hvad snakker du om?! Det er da mig der skulle nå færgen fra Sjællands Odde

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 22:32

> Jamen hvad den mand dog ikke
> finder på af løjer!

Nåeja, men det siger man jo også om de fleste psykopater!

Hilsen
Lars

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-08-04 00:54

Lars T. Thomsen wrote:

> Nåeja, men det siger man jo også om de fleste psykopater!

Ja, han er ikke helt rask. IMHO

--
Freddy
SV-R

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-04 08:29

Freddy Lang wrote:
> Ja, han er ikke helt rask. IMHO

Vi er vel alle lidt sindsyge... ?
Ghostrideren måske lidt mere end gennemsnittet

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-08-04 13:06

Hans Joergensen wrote:

> Vi er vel alle lidt sindsyge... ?

Jeg er ikke uenig.

> Ghostrideren måske lidt mere end gennemsnittet

Joh... for nu at sige det pænt.

--
Freddy
SV-R

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 01-09-04 23:28

On Sun, 29 Aug 2004 21:55:08 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Så kan man se en lille snack fra den kommende Ghostrider Goes Wild in
>Europe. Han slår sin rekord på Uppsala-run. Jamen hvad den mand dog ikke

Jeg ville nu nødigt sidde i en ambulance i nødsporet mens der kommer
en gal svensker med +250 km/t ræsende på den måde - men han har sgu
nosser

Hans/NTV

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 23:36

> Jeg ville nu nødigt sidde i en ambulance i nødsporet mens der kommer
> en gal svensker med +250 km/t ræsende på den måde - men han har sgu
> nosser

..... eller blot et fjols, der endnu ikke er blevet afprøvet i Charles
Darwins store teori.

Hilsen
Lars

Fra : Hekto

Dato : 01-09-04 23:51

In article <41364ec1$0$206$14726298@news.sunsite.dk>, "Lars T.
Thomsen" <ltth00[snabela]acoustics.auc.dk> says...
> .... eller blot et fjols, der endnu ikke er blevet afprøvet i Charles
> Darwins store teori.

Darwin rules! ... det er ligesom med a-kraftværker. Der må kun ske een
ulykke på 1.000.000 år. Det siger bare ikke noget om, at det kunne være
i morgen!
Darwins teorier forplumres af den statistiske variabel, der hedder
held!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 00:07

> Darwin rules! ... det er ligesom med a-kraftværker. Der må kun ske een
> ulykke på 1.000.000 år. Det siger bare ikke noget om, at det kunne være
> i morgen!

Ja, det svarer jo til at kende frekvensen, men glemme alt om fasen.

> Darwins teorier forplumres af den statistiske variabel, der hedder
> held!

Stadigvæk. Held er alligevel et slags klippekort, hvor man siger: "Puha,
heldigvis slap jeg med skrækken, dét gør jeg aldrig igen!". I GR-tilfædet,
der er der jo tale om en professionelle idiot og dét har ingenting med
nosser, at gøre... blot dumhed!

Hilsen
Lars