yamaha dx 4g årg 74 data
Fra : The Mann

Dato : 29-08-04 19:25

Hejsa NG

Så fik jeg endelig fat i en pæn model !!!!
MEN den hakker lidt i det, så hvis der en der lige kunne hjælpe lidt med
,hvor jeg kan finde alle dataer /evt. tegninger og alt det fine man skal
bruge når man vil sætte sådan en fyr i stand, på nettet

THE MANN

Fra : Søren Hofmann

Dato : 31-08-04 14:46

Jeg har en 45-siders guide til hvordan man vedligeholder og reparerer sin
Yamaha FS1.

Vil du have den? Så kan jeg sende den til dig på mail....

Søren

Fra : The Mann

Dato : 31-08-04 16:26

"Søren Hofmann" <dorte_soren@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Yamaha FS1.
>
> Vil du have den? Så kan jeg sende den til dig på mail....

Hej Søren

Det vil le da være helt fint

Fjern ´per´i e-mail add.

The MANN

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-08-04 16:48

Søren Hofmann skrev:

> Jeg har en 45-siders guide til hvordan man vedligeholder og reparerer sin
> Yamaha FS1.

Nice.

> Vil du have den? Så kan jeg sende den til dig på mail....

Send endelig en kopi til mig også på:

martinlj<at>gmail.invalid (erstat invalid med com)

På forhånd tak

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ulf

Dato : 01-09-04 10:34

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message news:<pan.2004.08.31.15.47.57.859840@website.tuxx.dk>...

> Nice.

> Send endelig en kopi til mig også på:
>
> martinlj<at>gmail.invalid (erstat invalid med com)
>
> På forhånd tak

Det er sku da lige top nice, mangler en guide, kan du ikke lige også
sende den til min email adr.

Takker..

Måske er det en smule irriterende, men du kan da se at du glæder mange
folk herinde.

Så på forhånd tak!

Hilsen Ulf

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 01-09-04 10:55

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Måske er det en smule irriterende, men du kan da se at du glæder mange
> folk herinde.

Hvad med at glæde rigitigt mange og droppe den i en binaer gruppe

mvh tp

Fra : Superdrive

Dato : 19-10-04 17:45

Jeg vil også gerne ha en guide til min 4 gears