Til Janner fra GUG MC??
Fra : Lars Andersen

Dato : 29-08-04 19:04

Hej Jan

Jeg skrev tidligere ang en mc klub og har ikke kunnet finde din mail.
Har I stadig klubaftener her sent på sæsonen, for jeg vil meget gerne
kigge forbi...men det er heller ikke så fedt at komme palle alene i
verden, men sådan er det jo...men jeg vil høre om det kunne lade sig
gøre og hvornår( onsdag eller fredag??)

Mvh Lars Andersen, Nørresundby

Fra : Janner

Dato : 30-08-04 07:55

"Lars Andersen" <larsea@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> kigge forbi...men det er heller ikke så fedt at komme palle alene i
> verden, men sådan er det jo...men jeg vil høre om det kunne lade sig

´Jamen hej med dig, jow jow hele året rundt er der klubaftener onsdag og
fredag, folk drysser vel ind ved en 7 halv otte tiden. Der er ikke altid
lige meget gang i den onsdag, men fredag er en sikker vinder vil jeg sige.
Der er ikke så meget at finde på vores hjemme side lige pt men det skyldes
en større ombygning. Du skal være så velkommen til kigge forbi.

Hygge

Jan
RSVTouno

Fra : Lars Andersen

Dato : 30-08-04 18:20

Hej Jan

OK, lyder godt...jamen måske jeg skal vente til fredag, hvis der ikke
rigtigt er nogle folk om onsdagen..kommer i stadig på MC?? Naaah tror jeg
kigger ind onsdag hvis vejret er OK, så kan jeg altid lade cyklen stå hjemme
fredag, hvis det skulle ske i er flinke nok og jeg tør komme igen hehe... Vi
ses

Mvh Lars