mudderkørsel i weekenden.
Fra : Esben Bøll

Dato : 30-08-04 03:13

Hej alle.
Havde bare den fedeste weekend.
Lå hele lørdagen og pløjede rund i mudder, sand, bakker og skove.
Det var bare fed.
Vi fik tager lidt billeder som andre måske også kunne more sig lidt over.
Om ikke andet er det nok ikke tit man ser sådan nogle tosser som os på vores
tunge mudderfræsere.
http://www.bikez.dk/ta/rallyikolding.htm

Hilsen Esben, Odense
Honda Transalp
www.bikez.dk/kow

Fra : Peter Holm

Dato : 29-08-04 18:44

Esben Bøll wrote:

du skal vist lige ha stillet dit ur :)
Peter

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-08-04 18:47

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> writes:

> du skal vist lige ha stillet dit ur :)

Nej, Esbens ur går skam rigtigt nok, men hans computer tror den
befinder sig et eller andet sted i USA, så den bruger en forkert
tidszone.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Veset

Dato : 29-08-04 19:15

On Sun, 29 Aug 2004 19:47:19 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

>Nej, Esbens ur går skam rigtigt nok, men hans computer tror den
>befinder sig et eller andet sted i USA, så den bruger en forkert
>tidszone.

USA?? Mig bekendt er USA efter os tidsmæssigt, så mon ikke det er
Japan eller deromkring Esben's computer befinder sig!?

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : MKS - 74

Dato : 29-08-04 19:29

On Sun, 29 Aug 2004 20:15:05 +0200, Veset <vesetdk@hotREMOVEmail.com>
wrote:

>USA?? Mig bekendt er USA efter os tidsmæssigt, så mon ikke det er
>Japan eller deromkring Esben's computer befinder sig!?

Nej Jacob har ret, når tidszonen er sat til GMT-0700 som her så
oversætter din newsreader (med GMT+0200) kl 1913 (GMT-0700) ved at
lægge 9 timer til og dermed kl 0413 (GMT+0200) - derfor

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Veset

Dato : 29-08-04 23:33

>Nej Jacob har ret, når tidszonen er sat til GMT-0700 som her så
>oversætter din newsreader (med GMT+0200) kl 1913 (GMT-0700) ved at
>lægge 9 timer til og dermed kl 0413 (GMT+0200) - derfor

Nå på den lumske måde

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Tue Jensen

Dato : 29-08-04 18:48

On Sun, 29 Aug 2004 19:13:21 -0700, Esben Bøll wrote:

> [...]
> Om ikke andet er det nok ikke tit man ser sådan nogle tosser som os på vores
Billederne kunne være lidt sjovere at se på i bare lidt størrer størelse

--
Mvh. Tue Jensen
http://www.dfmc.dk/?id=389

Fra : tina jensen

Dato : 29-08-04 19:21

ser ud til at i havde en fed dag, gad godt prøve det.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-08-04 19:23

Veset <vesetdk@hotREMOVEmail.com> writes:

> USA??

Ja

> Mig bekendt er USA efter os tidsmæssigt, så mon ikke det er
> Japan eller deromkring Esben's computer befinder sig!?

Nej

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Ole Hansen

Dato : 30-08-04 08:35

"Esben Bøll" <eboxxx@bikez.dk> writes:

> [...]
> Om ikke andet er det nok ikke tit man ser sådan nogle tosser som os på vores

Pfft.. Drengerøve! :) Hvordan har kroppen det dagen efter?

--
Ole Hansen

Fra : Esben Bøll

Dato : 30-08-04 10:40

Er tiden ok nu.
Og ja det var den fede tur. og er bare mega smadret nu.
en transalp er sgu en smule tung og rode rundt med i mudderet.
En rigtig herrecykel plejer jeg at sige.

Hilsen Esben

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-08-04 13:09

"Esben Bøll" <eboxxx@bikez.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi fik tager lidt billeder som andre måske også kunne more sig lidt over.
> Om ikke andet er det nok ikke tit man ser sådan nogle tosser som os på

De der fine grusdynger i kører rundt i... Havde i fået lov til det? Det
ligner nemlig sorterede dynger af den slags vores lokale grusgravsejere er
meget ømme over!

Rittig
(Som savner ture som jeres)

Fra : dots

Dato : 30-08-04 16:36

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> Rittig
> (Som savner ture som jeres)

Du har vel ikke solgt _hele_garagen???
-man kan godt gå hen og bli lidt bekymret når man ser salgsannoncer for dine
knallerter alle vegne.

dots

Fra : Esben Bøll

Dato : 30-08-04 18:11

Jeg ved det faktisk ikke men grusgraven er vist efterhånden ret nedlagt
Der står i hvert fald aldrig nogen maskiner dernede.
Men godt spørgsmål....
Markerne og bakkerne i området havde vi fået tilladelse til at køre i.
Den ene bakke især var fed. nøj hvor kunne man flyve. 7 meter inden vi
landede igen var max. Det var sjov.

Hilsen Esben

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 30-08-04 22:24

> [...]
> Markerne og bakkerne i området havde vi fået tilladelse til at køre i.
> Den ene bakke især var fed. nøj hvor kunne man flyve. 7 meter inden vi

Hvor ligger det henne? Kunne se på hjemmesiden der stod kolding, men lidt
mere præcist?
Og hvem havde i spurgt om tilladelse til at køre der?

/Joachim

Fra : Claus Rittig

Dato : 31-08-04 12:30

"dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk> skrev i en meddelelse

> Du har vel ikke solgt _hele_garagen???
> -man kan godt gå hen og bli lidt bekymret når man ser salgsannoncer for
dine
> knallerter alle vegne.

Det er ikke meget galt. Jeg har DT'en og XR'en tilbage (og så GS'en, for det
tilfælge at jeg skulle komme på gadetur igen en dag).
Reelt er det mere tiden det kniber med. Måske næste år, nu må vi se. Ellers
er der jo også 2006...

Rittig