Sharm El Sheikh
Fra : Thomas Forsberg

Dato : 29-08-04 17:29

Vi skal en tur til Sharm El sheikh til Jan. har hørt at prisen på
snorkeludstyr er temmeligt peberet dernede.

Er der nogen som kender et godt sted på nettet hvor sådan noget kan
erhverves ???

Det andet jeg har hørt er et "must" er badesko så man ikke snitter fusserne
på skarpe koraller findes der nogle specielle til dette formål eller rækker
det med alm. slippers-model - syntes jeg engang har set en speciel sko til
dette formål igen hvis nogen kender en god side på nettet hvor jeg kan
shoppe sådan en ???

MVH
Thomas Forsberg

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 19:12

Hej

Du kan købe det her

Danmark:
http://www.diveshopone.com/ Har prøvet dem, billigt og hurtigt.

http://www.scubadirect.dk/shop/

Spanien:
http://www.scubastore.com/eng/index.asp Har prøvet dem, billigt og hurtigt.
Købte søndag aften og varene var der tirsdag morgen.

Har du andre spørgsmål vedr. dykkerudstyr, snorkling eller andet i Sharm
prøv i dk.fritid.dykning, der er der mange der har været i Sharm.

Peter

Fra : Peter Cardow

Dato : 29-08-04 20:44

Hejsa

Jo der er mange der har været i Sharm... dyrt snorkelgrej er ikke det der
præger Naama Bay, så du kan
roligt vente med at købe det til du kommer derned, hvis du vil have det lidt
billigere... !! men køb det
endelig herjemme i en rigtig forretning og få en god vejledning hvis du er
det mindste i tvivl omkring valg af grej.
vedr. badesko kommer det an på hvor i skal bo.... bor i nede omkring
strandpromenaden i selve bugten er der
ikke den store fare for at snitte fusserne.... men badesko kan købes i
supermarkedet under "Den gyldne måge"
(læs MacD......) for ca. 35 Dkr. pr par.

*se evt. mere her http://www.cardow.dk/andre_rejseoplevelser.htm
eller spørg og du skal få svar )))

Peter Cardow

Fra : Laske

Dato : 18-09-04 10:53

God side - tak for den

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-08-04 22:53

"Popeye"
> Spanien:
> http://www.scubastore.com/eng/index.asp Har prøvet dem, billigt og hurtigt.
> Købte søndag aften og varene var der tirsdag morgen.
> Peter

Er helt enig, - nok den mest imponerende webshop
jeg har handlet hos - prisgaranti og lynhurtig problemløs
levering.. Og ingen fusk med at momsen blir lagt ovenpå
når man tjekker ud..!! -max-

Fra : Mette

Dato : 31-08-04 06:57

"Thomas Forsberg" <darksaintREMOVE@bredband.net> skrev i en meddelelse
> Vi skal en tur til Sharm El sheikh til Jan. har hørt at prisen på
> snorkeludstyr er temmeligt peberet dernede.

I Hurgdada - på den anden side af sinai-halvøen - købte vi snorkeludstyr til
85 kr....