Armand wrote:
> Er du sikker? Prøv lige at kigge efter endnu engang!
> Og hvis de har det mindste pitting kan jeg godt finde på at lægge årsagen
> deri!
Helt sikker :) andre knaster, mindre pittings, og ingen tegn på
vippearmende på slid :)
> Nej, ærlig talt så er jeg på bar bund omkring problemet og regner det for
> almindeligt forekommende men harmløst. De færreste kommer ud for en
> begivenhedsrække som nævnt og genstart gennem en hurtig genindkobling er
> let og smertefrit, so why bother?
Yepsen, et rent luksus problem, som kun opstår ved acc. hvor man på få
sekunder er langt over 200, men da jeg ikke kan forklare fænomenet, så
håbede jeg nogen kendte en grund til at det kan forekomme :)
> OK, det kan da også sætte mine celler igang med grublerier omkring årsagen,
> alene for problemløsningens skyld, og jeg kunne således forestille mig at
> det havde noget med svømmerstanden á et skvulpende svømmer-indhold (bensinen
> presses tilbage under accelerationen og skvulper siden hurtigt frem ved
> udkobling, hvilket måske endda forstærkes af en kortvarig decelleration
> p.g.a. let forsinket udkobling efter nedgasning)? Eller måske ligefrem en
> misfunktion i CV-karburatorens opbygning??
> Men desværre intet klart svar fra mig
ok, men du kommer med nogen bud jeg kan gruble videre ud fra, ud over
min egen ide om en for fed tomgang til 1/8 gas opsætning pga. for stor
Pilot jet...
> --
> Armand.
> (arbejdsramt á 2X7X12 på djævleøen, men nu går hjemme med en forstuvning)
Ja, sådan går det når man bevæger sig her over på Ø'en :) at du slap
meden forstuvning, efter du kiggede efter de lokale piger kan kun være
en advarsel for at der kan ske være ting :) hæhæ... mindes om dengang en
tur i rødby endte med en bekendt fik tæv af de lokale fiskere da han
havde danset lidt for længe med en lokal pige :)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF-r 1200 rr
www.dfmc.dk/Lars_Molnit