Prøver Igen: CBR 1000 årg. 94 Manual
Fra : Hartman

Dato : 28-08-04 20:17

Hej igen !

Jeg prøver endnu engang, da jeg desværre aldrig hørte mere fra det ellers
gode tilbud jeg fik sidst.

Er der her i gruppen en venlig sjæl som vil sælge
servicemanual/værkstedshåndbog, evt. som kopi eller som PDF fil eller
lign.til ovenstående MC.

Hilsen

Alan Hartman

Fjern NO SPAM i mail adr.

Fra : CBR-DK

Dato : 29-08-04 09:36

"Hartman" <alanNO@SPAMhartman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der her i gruppen en venlig sjæl som vil sælge
> servicemanual/værkstedshåndbog, evt. som kopi eller som PDF fil eller

Jeg kan måske være behjælpelig - hvor i DK holder du til?

mvh. Kim / Tårnby MC 78
CBR1000F(N) med (P) optik

Fra : Hartman

Dato : 29-08-04 09:49

Jeg bor i Hvidovre, ikke så langt fra Tårnby.

Alan

Fra : CBR-DK

Dato : 29-08-04 10:01

"Hartman" <alanNO@SPAMhartman.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bor i Hvidovre, ikke så langt fra Tårnby.

Hvis du kigger forbi Tårnby MC 78 (Amager Landevej 189) i dag - så har jeg
en CD ("sikkerhedskopi" ) til dig - jeg skal nemlig lige
ned og vaske mc'en efter en regnvejrstur.
Der er microfiche og service manual til årg. 93 -> (den med dual brakes) på
CD'en. Den alm. service manual, som dækker de alm. ting
som olieskift m.m., er desværre ikke på CD'en.
Mail tilbage for tidspunkt.

mvh. Kim / Tårnby MC 78
CBR1000F(N) med (P) optik

Fra : Eg Egemarke

Dato : 29-08-04 10:47

Jeg skal NOK få dem lavet jeg har bare haft en masse arbejde, der er nemlig
flere der har meldt sig !!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265