dropdown menu, og knap som billede vil ikk~
Fra : Simon [2700]

Dato : 28-08-04 18:37

Hej,

jeg har fundet noget kode på nettet der ser således ud:

<form name="jump1">
<select name="menu">
<option value="http://www.yahoo.com">Yahoo
<option value="http://www.hotmail.com">Hotmail
</select>
<input type="button"
onClick="location=document.jump1.menu.options[document.jump1.menu.selectedIn
dex].value;" value="go" >
</form>

hvis jeg så gerne vil bruge et billede som knap, virker koden ikke mere,
hvad gør jeg galt ? håber nogen kan give et kodeeksempel der virker...

<form name="jump1">
<select name="menu">
<option value="http://www.yahoo.com">Yahoo
<option value="http://www.hotmail.com">Hotmail
</select>
<input type="image" src="view.gif"
onClick="location=document.jump1.menu.options[document.jump1.menu.selectedIn
dex].value;" >
</form>

på forhånd tak
mvh.Simon

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-04 18:58

Simon [2700] skrev:

> [...]
>

>hvis jeg så gerne vil bruge et billede som knap, virker koden ikke mere,
>hvad gør jeg galt ? håber nogen kan give et kodeeksempel der virker...

Det nemmeste vil nok være at sætte det som baggrundsbillede.

<input style="background: url(1.jpg); width: 50px" type ....
value="">
--
Knud