Hjælp til NewsBin Pro
Fra : peet_dk

Dato : 28-08-04 17:44

Hvad skal jeg gøre hvis jeg bare vil se hvad der er i gruppen, også vælge
nogle forskellige filer jeg vil downloade? Evt. sådan så de også bare kommer
i kø, så man kan sætte den til at downloade fra forskellige grupper, uden at
skulle vente på den er færdig med at hente fra den ene gruppe.

Fra : Peter

Dato : 28-08-04 19:57

Når du har valgt de news grupper du ønsker at kigge nærmere på sætter du
flueben i den lille box tv under "groups"og derefter klikker på "Start".
Overskrifterne (Headers) i gruppen vil blive downloudet i vinduet th. (kan
sættes i alfabetisk/nummerorden ved at klikke på "Subject").
I Subject: Sæt flueben ved de filer du ønsker at downloude, hvis der er
mange marke'r den første og den sidste men her holdes CTRL+SHIFT nede for at
markere alle mellemliggende filer. Alle bliver blå. Derefter tryk CTRL+E for
at flytte til downloudliste og downloud begynder. Der er flere genveje ved
at under "posts" og flere muligheder ved at højreklikke på filerne under
"Subject".
For at komme til de downloudede filer, højreklik på den ønskede newsgruppe
under "groups/servers og vælg næstsidste linie " goto files"

VH Peter