Diagram / Datakabel
Fra : Elektrikeren

Dato : 28-08-04 14:17

hej
er der en her som ligger inde med et diagram over et datakabel
--

fjern NOSPAM i mail ad
Mvh

Fra : Ham selv

Dato : 28-08-04 14:12

Jo men der er mange diagrammer hvad datakabel skal du bruge til?

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Elektrikeren

Dato : 28-08-04 14:32

Nokia .......

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-04 15:52

"Elektrikeren" skrev i en meddelelse
Nokia .......

umiddelbart ville jeg nok mene at du var nødt til at være lidt mere
uddybende

Fra : Elektrikeren

Dato : 28-08-04 16:45

okay,,,
jeg skal prøve forklare hvad jeg vil med kablet...

jeg har et flasher kabel til Nokia hvor man kan skifte de forskellige
adaptere til de forskellige Nokia modeller ,,dette kabel er jo med printer
port stik..
og et data kabel tilsluttes via den lille com port
derfor ville jeg skifte det store printerport stik ud med et lille com port
stik således det kom til at kunne bruges som data kabel med de forskellige
Nokia modeller
derfor en diagram med oversigt over hvilke forbindelser som skal anvendes..

Fra : helloo.dk

Dato : 29-08-04 01:43

"Elektrikeren" <b-bruun@tdcadsl.dk.nospam.> wrote in message
> okay,,,

Det du skal bruge er denne her..
http://www.tele-way.dk/shop/show.php?side=produkter.php&kategori=Kabelpakker&id=26
Du kan ikke bare lave dit eget flasher kabel om uden at lave et lille print
med komponenter på
Og for 99,- kr er det så ikke bedre at have både et flasher kabel samt et
datakabel til alle Nokia modellerne???
Hilsen Dan

Gratis Dansk side til blandt andet Nokia , NEC og Samsung med mere
100% garanti på alt hvad vi laver, også Siemens unlock uden Testpoint
Kik forbi siden på http://www.helloo.dk og se en rigtig ægte Unlocker

Fra : Allan

Dato : 29-08-04 08:26

Hej
Man kan købe et datakabel som man klipper over og sætter et hun stik på, så
kan man bruge de fleste af de flash adapter.
Man kan også selv lave et data kabel med et hunstik, men det kan ikke betale
sig.

Allan

Fra : Elektrikeren

Dato : 29-08-04 09:06