Ekstremt Anal Fikseret
Fra : Jens Hertz

Dato : 10-05-01 03:50

Hej

Jeg har været single i nogle år nu, og det sidste års tid er jeg blevet
mere og mere anal fikseret. Det er opstået i forbindelse med porno, hvor
jeg efterhånden slet ikke tænder på "almindeligt samleje". Jeg bliver
nærmest skuffet og irriteret over at pigen ikke har anal sex. Det er
helt skørt. "Pik-i-fisse" ser ligefrem "dumt" ud i mine øjne. Noget
andet underligt noget er, at det er egentligt ikke selve analsexen som
tænder mig, altså det at udføre det, at det er ekstra stramt (som jeg
forestiller mig er den mest udbredte grund til at en mand kan lide det).
Det er tanken om at pigen kan lide det, som tænder mig. Det at pigen har
"2 huller at vælge imellem" ;) men at hun foretrækker analsex frem for
almindeligt sex (hvad hedder det? skede/vaginalsex?). Findes der
overhoved piger som bedre kan lide analsex? ..jeg ved at der er nogle
pornostjerner som gir' sig ud for det, men selvom de i interview påstår
at foretrække analsex, så er det højst sandsynligt skuespil, for at
pleje hendes image som "anal queen".

Fra : Sott

Dato : 10-05-01 06:47

Hej Jens :0) (Og velkommen)

"Jens Hertz" <nospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der
> overhoved piger som bedre kan lide analsex?

Ja! Moi...

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Brian Olsen

Dato : 10-05-01 11:53

> Findes der
>
> Ja! Moi...
>
> Tusinde hilsner
> Søs

hmm, det var dog lige godt pokkers

Jeg har mødt piger der var vilde med det, men ikke ligefrem at de foretrak
det.

ikke for at snage, men hvorfor synes du det er det bedre?
Er det afhængig af partneren? (tænker lidt på størelser her)

hygge

Fra : Sott

Dato : 10-05-01 15:22

Hej Brian :0)

"Brian Olsen" <BO3423@ehs.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har mødt piger der var vilde med det, men ikke ligefrem at de foretrak
> det.

Hmm...

> ikke for at snage, men hvorfor synes du det er det bedre?
> Er det afhængig af partneren? (tænker lidt på størelser her)

Ja, hvorfor gør jeg nu det *ser tænksom ud*
Jeg føler det bare mere intenst, føler mig mere følsom dér. Og så tror jeg
også det er noget psykisk, det virker mere liderligt og frækt på mig.

Det er ikke afhængigt af partnerens "størrelse" *GG*
Men det er afhængig af partneren, forstået sådan - at det ikke er ret sjovt,
hvis ikke han også er vild med det. Allerhelst vil jeg have det sådan, at
han "forlanger" alt muligt af mig seksuelt og dominerer mig seksuelt, det
tænder mig at "stå til rådighed", og her er det så aller-aller-fedest, hvis
det involverer analsex Hmm... analsex har måske lige præcis den der aura
over sig af "ydmygelse"/underkastelse som jeg tænder på.

Det er ikke fordi, at jeg ikke også er vild med vaginal-sex (duh?).

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Britta

Dato : 11-05-01 07:33

Hej Søs (og alle d.s.s'ere),

> [...]
> over sig af "ydmygelse"/underkastelse som jeg tænder på.
>
> Det er ikke fordi, at jeg ikke også er vild med vaginal-sex

Jeg må lige spørge... Du har sikkert noget copyright
på dit svar, men må jeg ikke gerne bruge det næste
gang jeg bliver spurgt om det samme? Be be.

1000 varme sommerhilsner,
Britta

Fra : Sott

Dato : 11-05-01 08:55

Hej Britta :0)

"Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Jeg må lige spørge... Du har sikkert noget copyright
> på dit svar, men må jeg ikke gerne bruge det næste
> gang jeg bliver spurgt om det samme? Be be.

Selvfølgelig - jeg har da ikke copyright *GG*
(jeg føler mig vildt smigret )

Sikken dejlig dag det er i dag, åhhh...

Tusinde glade sommerkram til dig og alle jer andre
Søs

Fra : Bente B. Riis (fka: ~

Dato : 11-05-01 13:46

Sott wrote:

> Selvfølgelig - jeg har da ikke copyright *GG*
> (jeg føler mig vildt smigret )

Bare lige for at kværulere søs :)
Så har du faktisk strengt taget copyright til al tekst du frembringer -
og du ville i yderste fald kunne sagsøge Britta hvis hun brugte det uden
at spørge dig om lov. At du så måske ville se lidt dum ud hvis du gjorde
det er en anden sag.

> Sikken dejlig dag det er i dag, åhhh...

Uh ja - det er... Min mand og jeg har startet dagen med en hjemmelavet
brunch - pandekager og hele svineriet - og nu skal vi ud og nyde
vejret...

Mvh

Bente
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Sott

Dato : 12-05-01 11:51

Hej Bente :0)
(og tillykke med kærligheden, ægteskabet :0))

"Bente B. Riis (fka: Petersen)" <bentep@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> Bare lige for at kværulere søs :)

Ja, ja...
Også du, min søn Brutus *GG*
(min søn har været et værre brokhovede i dag *S*)

> [...]
> og du ville i yderste fald kunne sagsøge Britta hvis hun brugte det uden
> at spørge dig om lov. At du så måske ville se lidt dum ud hvis du gjorde

Det har jeg aldrig tænkt over, så tak for oplysningen :0)

> Uh ja - det er... Min mand og jeg har startet dagen med en hjemmelavet
> brunch - pandekager og hele svineriet - og nu skal vi ud og nyde
> vejret...

Uhmm....
Jeg håber I havde en dejlig dag.

Tusinde hilsner
Søs, som er vild med din sig.

Fra : Xylofonius

Dato : 20-05-01 20:23

> Også du, min søn Brutus *GG*
Et tu Brute.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-05-01 19:54

Sott wrote:

> "Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig - jeg har da ikke copyright *GG*

Jo du har. Alt hvad du skriver er automatisk copyright dig, med den
undtagelse at det er teoretisk muligt at visse af dine skriblerier
ikke har såkaldt "værkshøjde". I praksis ejer du dog alt hvad du
skriver, og hvis du ser nogen misbruge det skal du bare gå bersærk
og forsvare dine rettigheder, kontakte din advokat, klage til
udbyder og så vid're.

Hvad angår Internet/usenet, så er det *aldrig* forbudt at linke.
Så hvis Britta er glad for noget du har skrevet, så kan hun bare
finde et link til det pågældende indlæg i usenet-arkivet
http://groups.google.com/googlegroups/deja_announcement.html
og så give folk den direkte henvisning (der sikkert hedder
noget så teknisk som
<http://www.groups.google.com/news/sdfklsdfsdfnklsdf3wu9034sdfklsdf.htm>
)
og det link kan Britte så strø om sig med til højre og venstre uden
at du kan gøre noget ved det.

Naturligvis er det høfligt at spørge. Og smigrende. Men man behøver
faktisk ikke.

--
Peter Knutsen

Fra : Sott

Dato : 17-05-01 07:11

Hej Peter :0)

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skriver, og hvis du ser nogen misbruge det skal du bare gå bersærk
> og forsvare dine rettigheder, kontakte din advokat, klage til

Okay - nu ved jeg det - det er dog ikke noget der vil få praktisk betydning.
Det er kun i forhold til mine digte, noveller og øvrige skriblerier i den
retning, at jeg kunne tænke mig at håndhæve min copyright :0)
Men tak for oplysningen, jeg bliver jo klogere og klogere *GG*

> Naturligvis er det høfligt at spørge. Og smigrende. Men man behøver
> faktisk ikke.

Hmmm...

Tusinde hilsner
Søs