Max 1 min. tomgang på speedake
Fra : Nielsen

Dato : 28-08-04 12:39

Hejsa NG

Jeg har et lille problem med min Peugeot Speedake.
Når den er kold starter den fint, men når den er startet kan den max køre 1
min. i tomgang.
Hvis den er varm og står stille i ca. 30 min kan den ikke starte.
Hvor skal jeg fejlfinde, eller skal den bare ha` en tændstik i tanken.

vh Jan

---

Fra : Hekto

Dato : 28-08-04 15:35

In article <41306ed7$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jnsnabela@msn.com says...
> Hvor skal jeg fejlfinde, eller skal den bare ha` en tændstik i tanken.

Kaburator, benzinhane og måske lufthullet i tanken?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650