Dance nummer - "Take me to the... Powerlin~
Fra : Klaus Jensen

Dato : 28-08-04 11:19

Endnu en stakkel, der er ved at blive vanvittig over ikke kan kunne finde
titel/kunstner på et nummer...

Her er hvad jeg ved:
- Kvindestemme synger "Take me to the powerline" eller lign, måske er det
ikke powerline men noget der ligner.
- Det er et dance-nummer.
- Jeg vil tro det er 1-2 år gammelt
- Alderen til trods er den med på en kompilation, der reklameres for på TV3
for tiden, som jeg heller ikke ved hvad hedder (den der fesne Pump it up er
også med på samme kompilation)
- Ca. 100bpm

Ringer det klokker hos nogen? :)

På forhånd tak

- Klaus

Fra : Klaus Jensen

Dato : 28-08-04 11:45

"Klaus Jensen" <spammers@die-in-hell.com> wrote in message
> Endnu en stakkel, der er ved at blive vanvittig over ikke kan kunne finde
> titel/kunstner på et nummer...

Netop nu kom reklamen igen på TV3. CD'en hed Summer Sun Hits eller sådan
noget, og efter lidt mere research fandt jeg ud af, nummeret jeg ledte efter
var LMC vs. U2 - Take me to the clouds above (synes nu stadig det lyder som
powerline, men lad gå). :D

Fra : Jacob E.

Dato : 28-08-04 15:52

Klaus Jensen wrote:
> [...]
> jeg ledte efter var LMC vs. U2 - Take me to the clouds above (synes
> nu stadig det lyder som powerline, men lad gå). :D

Den er da ikke 1-2 år gammel!

Mvh jacob E.