målsyet inder dragt ?
Fra : Morten Dall

Dato : 27-08-04 21:47

hej Alle,

jeg er på udkik efter en målsyet inder dragt, er der nogle der kender andre
mærker end Otter der laver målsyet inder dragter ?

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Thomas VJ

Dato : 27-08-04 22:02

"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i en meddelelse
> hej Alle,
>
> jeg er på udkik efter en målsyet inder dragt, er der nogle der kender
andre
> mærker end Otter der laver målsyet inder dragter ?

DUI

mvh
Thomas

Fra : Arnt Eirik

Dato : 28-08-04 11:29

"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i melding
> hej Alle,
>
> jeg er på udkik efter en målsyet inder dragt, er der nogle der kender
andre
> mærker end Otter der laver målsyet inder dragter ?

Trelleborgs Viking inner drakter

Arnt

Fra : Morten Dall

Dato : 28-08-04 13:55

"Arnt Eirik" <arnt_e_hansen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Trelleborgs Viking inner drakter

okay så ind til videre er vi oppe på at

Otter, DUI, Viking og Concept diving laver mål syet inder dragter, jeg har
lige fået af vide at en Otter koster ca 1500,- i 200g tensolate, er der
nogle der kender priser på de andre mærker, og hvad med kvalitet ?

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Johnny Christensen

Dato : 28-08-04 16:29

Northern Diver tilbyder den option på Flectalon serien. De fleste butikker
vil selvfølgeligt helst sælge dig en lagervare, men prøv at forhøre dig.
Flectalon har fordelen at den kan være hårdt komprimeret. Faktisk helt til
den grad hvor at du har bevægelses problemer og stadig reflektere varme,
desuden taber den ikke isolationen når den bliver vasket efter brug. Jeg har
haft omkring 350 dyk i monster utætte tørdragter i de sidste par år og
flectalonen er blevet vasket mange gange for at trække saltet ud af
materialet.
Du kan ikke vaske en Thinsulate i samme omfang, så knækker de isolerende
fibre.

JZC

Fra : Morten Dall

Dato : 29-08-04 11:11

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> den grad hvor at du har bevægelses problemer og stadig reflektere varme,
> desuden taber den ikke isolationen når den bliver vasket efter brug.

det lyder intrasant, ved du hvem der forhandler de dragter og hvad de
koster,

hvilken tykkelse dykker du med og hvilken dragt type og hvilken typpe dyk ?

det kunne være interasant at snakke med dig i tlf, kan jeg ringe til dig ?

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 29-08-04 15:19

Morten Dall wrote:
> det lyder intrasant, ved du hvem der forhandler de dragter og hvad de
> koster,

Aquasport i københavn forhandler dem.

mvh
Jonas